۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ تکلیفِ امسال وزارت رفاه برای اجرای «کالابرگ» | برنامه دولت برای تسویه با فروشگاه‌های طرف قرارداد ۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد ۴۰ میلیون دلار ارزآوری از طریق صادرات تخم‌مرغ پیش‌بینی تولید ۲۲۰ هزار تن قارچ خوراکی در کشور تا انتهای سال طی دو ماه سال جاری ۴.۶ تن شمش طلا وارد کشور شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی شناسایی قریب به ۵۰ درصد تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی استان، در نیشابور ادامه روند ریزشی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد یکشنبه (۶ خرداد ۱۴۰۳) تورم مسکن در اردیبهشت، به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید پلمب ۱۳ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال در مشهد عرضه بیش از ۶ هزار کیلوگرم زعفران در بورس کالا تعرفه واردات لاستیک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات دلار در کانال ۵۷ هزار تومان | کاهش قیمت سکه (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای خودرو‌های برقی رهن و اجاره در بولوار دانشجوی مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت تولید گوشت قرمز در کشور
سرخط خبرها
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی:

اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای همیاری در بخش تامین نیاز‌های شهرداری‌های استان

  • کد خبر: ۱۵۲۳
  • ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای همیاری در بخش تامین نیاز‌های شهرداری‌های استان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بر نقش موثر این نهاد در جهت کمک و پشتیبانی از شهرداری‌ها و مدیران شهری به منظور ارائه رفاه و آسایش حداکثری شهروندان و مردم استان تاکید کرد.

 احمد یزدان گفت: ما در سازمان همیاری به عنوان پشتیبان حوزه مدیریت شهری در استان تلاش کرده‌ایم در مسیر رشد، شکوفایی و توسعه شهرها؛ نقش  موثری را ایفا کنیم.

یزدان پناه به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در حوزه کمک به شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: علی رغم تنگناهای اقتصادی فراوان و تحریم‌های موجود با تلاش‌هایی که توسط بخش‌های مختلف سازمان همیاری صورت گرفته است، بالغ بر 92 میلیارد تومان در بخش تامین تجهیزات، خدمات و ملزومات مورد نیاز حوزه شهری به حدود 74 شهرداری استان همیاری رسانده شده است.

وی با اشاره به رشد حدود 185 درصدی حجم خدمات بازرگانی، مالی  و ... به شهرداری‌های استان در سال 97 نسبت به سال 86 گفت: این کمک‌ها مساعدت‌های مالی، تامین تجهیرات و کالاهای مورد نیاز، پشتیبانی از پروژه های عملیاتی در حال اقدام و برجای مانده از سال‌های گذشته، احیای این پروژه ها و خرید بسیاری از نیازمندیهای شهرداریها بوده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی به اقدامات و تسهیلات مالی سازمان همیاری به واسطه جذب اوراق بلند مدت در شهرداری‌ها از منبع مطالباتشان از دولت اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون خدمات بسیاری با حجم مالی حدود 13 میلیارد تومان در بخش خرید تجهیزات و نیازمندیهای شهرداریها از منبع اوراق اخذ اوراق تملک دارایی به حدود 22 شهرداری استان ارائه شده است که علاوه‌بر تامین نیازها، کمک شایانی در حوزه مالی به شهرداری‌ها خواهد کرد.

وی به تامین قیر به عنوان یکی از مهمترین نیازمندی‌های شهرداری‌ها در حوزه مدیریت شهری با تسهیلات و صورت اقساط بلند مدت برای شهرداری‌های خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: آهن آلات، مصالح ساختمانی، ماشین آلات، وسائط نقلیه، تجهیزات و ماشین های اداری، کالاهای مختلف،مواد غذایی، زمین و ساختمان، حوزه نمایشگاهی و ... از جمله خدمات بازرگانی است که با پیگیری‌های تخصصی نیروهای زحمت‌کش دو مدیریت هماهنگی امور شهرداری‌های استان و مشهد در معاونت بازرگانی سازمان برای استفاده در مدیریت شهری استان تامین می شود.

یزدان پناه به کمک‌های بلاعوض انجام شده به شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده در حوزه مالی، توانستیم در سال گذشته تجهیزات مختلف پارکی به مبلغی بالغ بر 220 میلیون تومان برای شهرداری‌های کم برخوردار نصرآباد، شهرآباد، احمداباد صولت، بار و برخی شهرهای تازه تاسیس به صورت کمک بلاعوض تهیه کنیم.

وی بیان داشت: همچنین با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به منظور حمایت از شهرداری‌های تازه تاسیس حدود 500 میلیون تومان تجهیزات و ماشین‌آلات و لازم مورد نیاز برای شهرهای سمیع آباد و حکم آباد که به تازگی شهر شده‌اند، با اقساط بلند مدت تهیه و تامین شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان ادامه داد: در بخش کمک های مالی مبالغی به جمعا به ارزش حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان به 14 شهرداریها استان از جمله انابد، داورزن، همت آباد، ششتمد، چناران، چاپشلو، صالح اباد، سلطان آباد، رشتخوار، چکنه، سلامی، ریوش، قلندرآباد، شهرآباد نیز در روزهای پایانی سال 97 برای رفع مشکلات مالی و حقوق پرسنل و ... داده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->