سرخط خبرها

آغاز سربازی جی‌هوپ عضو گروه BTS

  • کد خبر: ۱۵۲۳۷۹
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
آغاز سربازی جی‌هوپ عضو گروه BTS
جی‌هوپ رپر، آهنگساز و رقصنده ۲۹ ساله گروه BTS، روند اعزام خود به سربازی را با پایان دادن به حکم تعویق سربازی خود آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛  جی‌هوپ با پابان دادن به حکم تعویق سربازی خود عضو بعدی از گروه BTS خواهد بود که به سربازی اعزام خواهد شد.

کمپانی بیگ هیت که مدیریت گروه محبوب BTS را بر عهده دارد با بیانیه‌ای شرایط اعزام جی‌هوپ به سربازی را توضیح داده است.

این بیانیه که به زبان انگلیسی نوشته شده است در شبکه مجازی Weverse به اشتراک گذاشته شده است.

«با سلام. به اطلاع طرفداران و علاقه‌مندان به گروه BTS می‌رسانیم، جی‌هوپ با خاتمه دادن به حکم تعویق سربازی خود روند ثبت نام سربازی را آغاز کرده است.

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شما را از تمام روند اعزام این آیدل به سربازی مطلع کنیم. مانند همیشه از شما تقاضا داریم تا حمایت و محبت خود در روند اعزام به سربازی و تا زمان بازگشت جی‌هوپ دریغ نکنید. پیشاپیش از شما متشکریم. -بیگ هیت»

جی‌هوپ دومین عضو از گروه BTS خواهد بود که به خدمت سربازی خواهد رفت. اولین عضو از این گروه که به خدمت سربازی اعزام شد جین بزرگترین عضو گروه بود.

جین در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ خدمت سربازی خود را آغاز کرد. به گزارش وقت صبح جی‌هوپ بر خلاف جین در خدمت فعال سربازی شرکت خواهد کرد و تمام وقت در سربازی خواهد بود.

جی‌هوپ به تازگی مستند خود به نام «J-Hope in the Box» را منتشر کرده است. این مستند روند تولید اولین آلبوم تک نفره این آیدل به نام Jack in» the Box» را به تصویر می‌کشد.

منبع: وقت صبح

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->