سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۲ افزایش قیمت نخواهند داشت

  • کد خبر: ۱۵۲۵۹۵
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۲ افزایش قیمت نخواهند داشت
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل‌ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود مادرشاهیان در خصوص نرخ هتل‌ها در نوروز اظهار کرد: ابتدا تصمیم بر این بود که نرخ واحدهای اقامتی با توجه به خدمات تعیین شود که با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی تصمیم گرفته شد افزایش نرخ نداشته باشیم چرا که هدف ما جذب زائر و ارائه خدمات ارزشمند به زائران است.

وی افزود: اولویت جامعه حرفه‌ای هتلداران این است که بهداشت و سلامت مراکز اقامتی طبق استانداردها باشد. در سال گذشته مشکل بهداشتی در هتل‌ها نداشتیم و شکایتی نیز از مسافران دریافت نشده است. در نوروز نیز بازرسان ما به همراه بازرسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی از هتل‌ها بازدید می‌کنند و اگر مشکلی باشد، رفع خواهد شد.

مادرشاهیان در خصوص مشکلات هتل‌ها گفت: در سال‌هایی که با کرونا درگیر بودیم، مراکز اقامتی بسیار زیان دیدند. در ناآرامی‌های اخیر نیز بسیاری از مراکز اقامتی وضعیت خوبی نداشتند. تعطیلاتی که به علت سرما و برودت هوا رخ داد نیز مشکلات زیادی از جمله لغو رزروها را برای هتل‌ها ایجاد کرد اما ما تلاش کردیم که تعدیل نیرو نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر هتل‌ها در سال ۱۴۰۱ به ورشکستگی نزدیک بودند، خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل هتل‌ها هزینه آب، انرژی و مالیات است که اگر در این زمینه‌ها حمایت شوند، بسیاری از مشکلاتشان رفع می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->