ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
سرخط خبرها

ماجرای مسمومیت دانش آموزان در بجنورد (۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۳۳۰۲
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
ماجرای مسمومیت دانش آموزان در بجنورد (۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱)
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی درباره مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس بجنورد توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالقاسم اکبری اظهار کرد: صبح امروز در یکی از کلاس‌های مدرسه حضرت مریم در مقطع متوسطه اول، تعدادی از دانش آموزان به معلم کلاس اعلام می‌کنند که بویی در فضای کلاس پیچیده است.

وی ادامه داد: معلم نیز بلافاصله مدیر مدرسه را باخبر می‌کند و مدیر مدرسه علی‌رغم اینکه شخصاً بویی در کلاس احساس نکرد، برای امنیت بیشتر دانش آموزان، آن‌ها را به فضای باز در حیاط مدرسه هدایت کرد.

وی افزود: پس از آن نیز این موضوع به مسئولان اطلاع داده شد و دانش آموزان به مراکز بیمارستانی سطح شهر منتقل شدند تا بررسی‌ها و آزمایشات لازم روی آن‌ها انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تعداد این دانش آموزان را ۲۶ نفر اعلام کرد و گفت: تعدادی از دانش آموزان علائم مختصری از حال نامساعد داشتند، اما اینکه این قضیه حتماً مربوط به مسمومیت باشد هنوز محرز نیست.

اکبری تاکید کرد: به گفته پزشکان، ممکن است علائم نشان داده شده در تعدادی از دانش آموزان به دلیل استرس و ترس ناشی از از این موضوع باشد، اما نتیجه قطعی آن پس از انجام آزمایشات توسط پزشکان در بیمارستان‌های بجنورد مشخص و اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->