نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه رونالدو به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه

  • کد خبر: ۱۵۳۵۰۹
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه رونالدو به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه
برنده پنج توپ طلا به زلزله‌زدگان دو کشور ترکیه و سوریه کمکی قابل توجه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کریستیانو رونالدو که تحت تأثیر صحنه‌های غم‌انگیز زلزله‌های اخیر دو کشور ترکیه و سوریه قرار گرفته است، زلزله‌ای که بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشته، هواپیمایی پُر از نیاز‌های اولیه و وسایل مراقبتی را برای زلزله‌زدگان این دو کشور ارسال کرد. زمین لرزه‌های ماه گذشته مناطق وسیعی از ترکیه و سوریه را ویران کرده است.
نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» ضمن رسانه‌ای کردن این اقدام فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان گزارش داد؛ بهترین گلزن تاریخ در رده ملی، تمام هزینه‌های تهیه چادر، بسته‌های غذایی، بالش و پتو، تخت، غذای کودک، شیر و لوازم پزشکی را برای کمک به تلاش‌های بشردوستانه به زلزله‌زدگان این دو کشور را پرداخت کرده است. این کالا‌ها به دو کشور ترکیه و سوریه ارسال شده است.
این امید وجود دارد که این اقدام تحسین‌برانگیز رونالدوی ۳۸ ساله باعث شود تا سایر چهره‌های ورزشی تشویق شوند که در روز‌ها و هفته‌های آینده اقدامی مشابه در کمک به زلزله‌زدگان دو کشور ترکیه و سوریه انجام دهند. روز جمعه ویدئویی از احوالپرسی رونالدو با یک پسر جوان سوریه‌ای منتشر شد که گفت رؤیای او دیدار با مهاجم پیشین رئال مادرید بوده است.
این اولین باری نیست که رونالدو چنین کمک‌های سخاوتمندانه‌ای می‌کند. رونالدو یک بار ۸۳ هزار دلار برای هزینه جراحی مغز کودکی پرداخت و در موردی دیگر ۱۶۵ هزار دلار هم برای کمک به تأمین مالی یک مرکز سرطان در زادگاهش در پرتغال اهدا کرد.
مهاجم پیشین منچستریونایتد که نقش سفیر را در سازمان‌های «Save the Children»، «یونیسف» و «World Vision» بر عهده داشته است، در اوج شیوع ویروس کرونا نیز یک میلیون پوند به بیمارستان‌های پرتغال کمک کرد.
برنده پنج توپ طلا که پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از منچستریونایتد به طور توافقی جدا شد و در ادامه راهی النصر عربستان شد، تاکنون در هفت بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار هشت گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->