ساعت برگزاری مراسم بهترین‌های فیفا در سال ۲۰۲۲ + نامزد‌های جوایز The Best

  • کد خبر: ۱۵۲۴۴۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
ساعت برگزاری مراسم بهترین‌های فیفا در سال ۲۰۲۲ + نامزد‌های جوایز The Best
نامزد‌های بهترین‌های فیفا یا همان The Best مشخص شده‌اند و ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ (۸ اسفند ۱۴۰۱) در پاریس از بهترین‌ها تقدیر خواهد شد. علی دایی یکی از مهمان‌های اصلی فیفا در مراسم امشب است.

به گزارش شهرآرانیوز، در کنار جوایز بهترین بازیکنان، جوایز بهترین مربیان، دروازه‌بان‌ها و هواداران در کنار جایزه پوشکاش هم اهدا خواهند شد. لازم به ذکر است این مراسم به خاطر برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ماه پاییز به تعویق افتاده و در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

مراسم بهترین‌های فیفا چه زمانی برگزار می‌شود؟

مثل سال گذشته امسال هم ساعت شروع مراسم ۲۳:۳۰ به وقت ایران خواهد بود. همانطور که گفته شد ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ یا ۸ اسفند ۱۴۰۱ این مراسم برگزار خواهد شد.

مراسم بهترین‌های فیفا را از کجا تماشا کنیم؟

کانال رسمی فیفا در یوتیوب قرار است مراسم بهترین‌های فیفا یا The Best را به صورت زنده پوشش دهد.

چه کسی شانس بیشتری برای برنده شدن در بخش بهترین بازیکن مردان را دارد؟

لیونل مسی در صدر بهترین بازیکنان مرد قرار گرفته و ستاره‌هایی مثل کیلیان امباپه، ارلینگ هالند، نیمار و کریم بنزما هم ستاره‌های دیگری هستند که در این بخش با او رقابت می‌کنند. کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی که به النصر عربستان پیوست نتوانسته در جمع برترین‌ها باشد، اما روبرت لواندوفسکی که از بایرن‌مونیخ به بارسلونا ملحق شد بین برترین‌ها حضور دارد. لازم به ذکر است که لواندوفسکی ۲ مرتبه جایزه The Best را برده، اما به نظر نمی‌رسد امسال رقیب لیونل مسی باشد.

چه کسانی جایزه The Best را برده‌اند؟

روبرت لواندوفسکی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به طور متوالی این جایزه را برد تا به کریستیانو رونالدو که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ آن را کسب کرده بود، برسد. لیونل مسی هم یک مرتبه سال ۲۰۱۹ این جایزه را در آغوش کشیده و لوکا مودریچ هم سال ۲۰۱۸ بهترین بازیکن فیفا شد. (منبع: خبرورزشی)

علی دایی کدام جایزه مهم امشب را اهدا می‌کند؟

علی دایی یکی از مهمان‌های اصلی فیفا در مراسم گالا خواهد بود و اصلا بعید نیست که او جایزه دبست فیفا را به لیونل مسی اهدا کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->