حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به اقدام AFC :این کار سیاسی‌کاری است

  • کد خبر: ۱۵۳۸۵
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به اقدام AFC :این کار سیاسی‌کاری است
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست خبری خود در مورد تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس موسوی درباره اقدام فدراسیون فوتبال آسیا گفت: این اقدام فنی نیست و به سمت سیاسی شدن پیش می رود و علیرغم برخی اتفاقاتی که رخ داد ایران کشور امنی است از بسیاری از کشورهای مدعی امن تر است و این کاری است که فدراسیون های ورزشی دنبال آن هستند و باشگاه هایی که باید مسابقه می دادند موضوع اصلی قضیه به آنها مربوط است اقدامات و بیانیه هایی داشتند که حمایت می کنیم و دولت و وزارت خارجه به تصمیم باشگاه ها احترام می گذارد.

موسوی افزود: معتقدم هنوز مقداری فرصت باقی است و آنها روح ورزش را که روح پیوند مردم و ملت هاست را آلوده سیاست نکنند و از سیاسی سازی ورزش خودداری کنند، منتظر می مانیم و کمک می کنیم و مشورت می دهیم و ان‌شاءالله در وقت باقیمانده بشود اقدامی را صورت داد و باشگاه های ما آنگونه که مدنظرشان است بازی کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->