آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
سرخط خبرها

حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به‌زودی صادر خواهد شد

  • کد خبر: ۱۵۴۱۲۰
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به‌زودی صادر خواهد شد
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر خواهد شد گفت: سقوط هواپیمای اوکراینی دل همه را به درد آورد و به خانواده شهدای این حادثه تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: از همان ابتدا سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به این موضوع ورود کرد و به صورت دقیق و کارشناسی‌های چند جانبه، در چند مرحله مورد رسیدگی قرار داد و در نهایت، پرونده با صدور قرار جلب دادرسی برای ۱۰ نفر و صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ادامه داد: بعد از تشکیل ۲ جلسه از دادگاه، اولیای دم نسبت به ابلاغ کارشناسی ایراداتی را مطرح کردند که برای حفظ حقوق اولیای دم، پرونده با قرار رفع نقص به دادسرا اعاده شد.

پورخاقان افزود: پرونده به گروه کارشناسان جدید ارجاع شد و آن‌ها نیز بعد از بررسی‌های دقیق نظر نهایی خودرا اعلام کردند و پرونده مجددا به دادگاه ارسال و ۱۸ جلسه دیگر دادگاه برگزار شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: در مجموع برای رسیدگی به این پرونده ۲۰ جلسه دادگاه برگزار شده است که جلسات دادگاه از صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه می‌یافت. قضات این پرونده، قضات متبحر و دارای سوابق طولانی قضایی، مسلط، مومن و متدین هستند که پرونده را دقیق مورد بررسی قرار دادند. ختم رسیدگی پرونده اعلام شده و به زودی حکم نهایی صادر خواهد شد.

پورخاقان از افرادی که در مورد این پرونده پیشاپیش اظهار نظر می‌کنند درخواست کرد که با توجه به اهمیت و حساسیت پرونده اجازه دهند قضات در نهایت بی‌طرفی و با دقت کامل حکم این پرونده مهم را صادر کنند و از هرگونه اظهار نظر پیش‌دستانه خودداری کنند.  

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: علی‌رغم طولانی بودن گردش کار پرونده به دلیل اهمیت بالای آن، حکم در فرجه قانونی صادر خواهد شد. صدور حکم دادگاه به معنی پایان پرونده نیست، این رای هم از طرف اولیا دم و هم متهمین قابل اعتراض است است و در نهایت در صورت اعتراض پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->