تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی مشخص شد + لینک ثبت‌نام و جدول (۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۴۴۰۲
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی مشخص شد + لینک ثبت‌نام و جدول (۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱)
ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از روز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌­آموزان به کتاب‌­های درسی، نظارت نظام­‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌­های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌­های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌­آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌­های درسی دانش‌­آموزان استثنایی از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می‌شود.

برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۷ فروردین تا ۲۶ خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی شامل اول دبستان، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ امکان ثبت سفارش کتاب‌های درسی وجود دارد.

با توجه به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتاب درسی دانش‌آموزان براساس اطلاعات موجود در سامانه سیدا انجام می‌شود، مدارس بایدآخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش‌آموزان را در سامانه سیدا به روز رسانی و در اولین فرصت دانش‌­آموزان را برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ثبت‌­نام کنند.

بیشتر بخوانید
دانش‌آموزان: ناکارآمدی کتب درسی استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی را اجبار کرده است

مدیران مدارس موظفند از طریق سامانه مربوطه نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش‌­آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش‌­آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.

دانش‌­آموزان و اولیاء آن‌ها در صورت تمایل می‌­توانند از طریق سامانه مذکور برای ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند. نام کاربری برای ورود به سامانه، کد ملی دانش‌آموز و رمز عبور آن‌ها ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌­آموز است.

مدیران مدارس موظفند از طریق سامانه مربوطه پس از ثبت‌نام بسته اصلی دانش‌آموز، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش‌­آموزان جهت کتاب‌های درسی انتخابی، هدیه‌های آسمان (ویژه اقلیت‌های دینی)، ضمیمه پیام‌های آسمان (ویژه اهل سنت) و استعداد درخشان اقدام کنند.

بهای کتاب­‌های درسی برای ثبت سفارش گروهی صرفاً بر اساس قیمت‌­های پشت جلد کتاب (ثبت شده در سامانه) است و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کتاب‌­های درسی دانش‌­آموزان تمامی دوره­‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش­‌آموز قید شده توزیع می‌­شود.

در صورتی که برای دانش‌­آموزی سفارش کتاب درسی در سامانه ثبت شده باشد، اما در سامانه سیدا برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ثبت نام نشده باشد، حواله از منطقه به مدرسه برای این دانش‌­آموز (تا زمانی که در سامانه سیدا ثبت نام شود) صادر نمی­‌شود.

جدول زمان‌بندی ثبت‌نام کتاب‌های درسی بدین شرح است:

زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی مشخص شد + لینک ثبت‌نام و جدول (۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱)

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->