عابدینی: شنیده‌ام تاج ‌به‌اشتباه نامه AFC را امضا کرده است

  • کد خبر: ۱۵۴۶۶
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
عابدینی: شنیده‌ام تاج ‌به‌اشتباه نامه AFC را امضا کرده است
مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: شنیده‌ام که تاج خودش نامه AFC را امضا کرده، چون نمی‌دانسته چه چیزی را امضا می‌کند. البته امیدوارم این یک شایعه باشد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: من در این روز‌ها با افراد کاربلد و باتجربه‌ای که صحبت کردم می‌گویند نباید با AFC قهر کنیم. با توجه به فشاری که کشور‌های آسیایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا آورده‌اند و گفته‌اند ایران ناامن است آن‌ها دو راه داشتند یا ما را کنار بگذارند یا بازی را در زمین ثالث برگزار کنند. من معتقدم باید تمام تلاشمان را بکنیم و اگر در نهایت تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا عوض نشد باید از الان به فکر بازی‌های ملی باشیم. ما الان برای بازی‌های تیم ملی فرصت لابی داریم و وزارت ورزش و جوانان و وزارت امورخارجه باید کار را آغاز کنند.
 
شنیده‌ام تاج امضا کرده است
عابدینی افزود: اگر ما فردی مثل حمیدرضا آصفی را در مناسبات AFC همراه داشتیم خیلی از مسائل حل می‌شد، چون ایشان هم دیپلمات است. شخصیت و وجهه رسمی دارد و مسلط به زبان است. کسی نمی‌تواند به او بگوید اشتباه نوشتی یا اشتباه خواندی! الان شنیده‌ام که تاج خودش نامه AFC را امضا کرده، چون نمی‌دانسته چه چیزی را امضا می‌کند. البته امیدوارم این یک شایعه باشد.
 
منبع: خبرورزشی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->