یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ساعت برگزاری بازی تیم‌های اینترمیلان و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۵۴۷۱۶
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
ساعت برگزاری بازی تیم‌های اینترمیلان و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا
مسابقات برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب با مسابقه دو تیم پورتو و اینترمیلان دنبال خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ورزشگاه دراگائو بندر پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱، میزبان ستاره‌های نراتزوری خواهد بود. اینتر که در بازی رفت و در استادیوم خانگی یک برد اقتصادی کسب کرده است، حالا باید برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کند تا از اندوخته اندکش به‌خوبی محافظت کند.
مهدی طارمی که در دیدار رفت عملکرد متوسطی داشت، در این بازی به‌دنبال جبران است و امیدوار است با گل‌زنی مقدمات صعود تیمش به مرحله بعدی این رقابت‌ها را فراهم کند. ستاره ملی‌پوش فوتبال کشورمان در مسابقه رفت، ۸۲ دقیقه در زمین بازی حاضر بود و نمره متوسط ۶ را از سایت گل پوینت دریافت کرد. طارمی در آن مسابقه یک موقعیت خوب گل‌زنی را هم خراب کرد که واکنش تند سرجیو کونسیسائو را در نشست خبری بعد از بازی به همراه داشت.

ترس ایتالیایی‌ها از ستاره ایرانی

درخشش اخیر مهدی طارمی در بازی‌های پورتو باعث شده است اینتری‌ها برنامه ویژه‌ای بابت کنترل این بازیکن داشته باشند. در همین رابطه سایت «economictimes» به اینتری‌ها درباره مهدی طارمی هشدار داد و نوشت: فرم اخیر پورتو با دو برد، دو باخت و یک تساوی در پنج بازی اخیرش در تمام رقابت‌ها ناسازگار بوده است. با این حال آن‌ها با پیروزی اخیرشان برابر استوریل که در آن مهدی طارمی گل پیروزی را به ثمر رساند، تجدید قوا کردند. طارمی با ۲۲ گل و ۱۲ پاس گل در فصل جاری، در فرم بسیار خوبی قرار دارد و باید مراقب او باشند، زیرا پورتو به‌دنبال جبران نتیجه بازی رفت است. طارمی در لیگ قهرمانان اروپا درخشش خوبی داشته و تاکنون با به ثمر رساندن ۵ گل در رده بهترین‌های این رقابت‌ها قرار دارد.

داور فینال جام جهانی، دیدار پورتو و اینتر را سوت می‌زند

داور سرشناس لهستانی مأمور قضاوت دیدار برگشت تیم‌های پورتو و اینتر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. با اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قضاوت این بازی برعهده شیمون مارچینیاک از لهستان خواهد بود. این داور مسابقه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم سوت زده بود و به‌نظر می‌رسد برای بازی فرداشب یکی از بهترین گزینه‌های فیفاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->