جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

برگزاری اختتامیه بزرگ‌ترین نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی شمال شرق کشور در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۴۹۴۴
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
برگزاری اختتامیه بزرگ‌ترین نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی شمال شرق کشور در مشهد
اختتامیه بزرگ‌ترین نمایشگاه منطقه‌ای آثار هنر‌های تسجمی شمال شرق کشور در محل مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید دیانی رئیس اداره هنری اسناد و انتشارات بنیاد شهید خراسان رضوی و دبیر جشنواره‌های «مرد میدان» و «قاب افتخار» گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ماموریت اصلی خود در اساس‌نامه، نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های عملیاتی زیادی را در پیش دارد.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها در خراسان رضوی و در سال جاری، در قالب جشنواره بزرگ هنر‌های تجسمی و با نام‌های مرد میدان و قاب افتخار  بود که برگزار شد.

دیانی بیان کرد: فراخوان این جشنواره‌ها در مهرماه سال جاری اعلام شد و مهلت ارسال آثار نیز تا ۲۲ بهمن ماه بود.

رئیس اداره هنری اسناد و انتشارات بنیاد شهید خراسان رضوی ادامه داد: عکاسی، نقاشی، خطاطی و نقاشی خط از رشته‌های این جشنواره بود؛ در بخش دانش‌آموزی هم رشته‌های خاطره نویسی، قصه نویسی و تاریخ شفاهی را داشتیم.

وی تصریح کرد: در جشنواره «مرد میدان» بیش از ۵۴۰ اثر از شش استان سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و جنوبی جمع آوری شد که ۱۸۰ اثر این جشنواره به عنوان آثار منتخب در نمایشگاه پایانی اکران شد.

دیانی اظهار کرد: در بین این این ۱۸۰ اثر ۴۰ اثر فاخر از یکی از اساتید برجسته استان سمنان داشتیم که، چون با موضوعیت خاص سردار شهید سلیمانی بود، غرفه اختصاصی را برای آثار ایشان به نام علمدار در نظر گرفتیم.

رئیس اداره هنری اسناد و انتشارات بنیاد شهید خراسان رضوی تاکید کرد: از بین ۱۰۴۰ اثر در جشنواره قاب افتخار که جشنواره‌ای برای دانش آموزان بود، ۱۱۰ اثر در حوزه نقاشی در نمایشگاه اکران شد که بازدیدکنندگان از آن استقبال خوبی کردند.

وی با بیان اینکه، از ابتدای برپایی نمایشگاه تاکنون بیش از ۵ هزار بازدیدکننده از ملیت‌ها و استان‌های مختلف داشتیم، افزود: امروز نیز اختتامیه این نمایشگاه را باحضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، صاحبان آثار و افراد منتخب برگزار کردیم.

در اختتامیه این نمایشگاه پویا بیاتی خواننده مطرح کشور نیز حضور داشت و از دو آهنگ جدید خود درباره شهدا رونمایی کرد.

در پایان برنامه نیز از افراد منتخب در هر دو جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.

بزرگ‌ترین نمایشگاه منطقه‌ای آثار هنر‌های تجسمی شمال شرق کشور از ۱۸ تا ۲۳ اسفند ماه در محل مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی دایر بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->