اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است
سرخط خبرها

وزیر ارشاد: ایران و ونزوئلا کارخانه کاغذ می‌سازند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۵۰۶۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
وزیر ارشاد: ایران و ونزوئلا کارخانه کاغذ می‌سازند+ فیلم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران و ونزوئلا کارخانه کاغذ می‌سازند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: تندیس حکیم نظامی در میدان ونک تهران نصب خواهد شد. ایشان یکی از مظاهر وحدت منطقه‌ای و تمدنی ماست. به هر حال نگاه ما به مشاهیر فرهنگی کشور در حصار تنگ نگاه‌های جغرافیای سیاسی محدود نمی‌شود.

وزیر ارشاد در ادامه از تلاش‌های صادقانه رسانه‌ها برای اطلاع رسانی از اقدامات دولت تشکر کرد و با اشاره به سفر اخیر خود به ونزوئلا گفت: سفر بسیار خوبی بود و تعهدات و توافق‌های خوبی در زمینه فرهنگی انجام دادیم و قرار شد توافقنامه جامع رسانه‌ای و فرهنگی به زودی امضا کنیم.  در حال راه‌اندازی کارخانه کاغذ مشترک در آنجا هستیم.

اسماعیلی به مصوبه اخیر دولت درباره حقوق کارکنان وزارت ارشاد اشاره کرد وگفت: با مصوبه اخیر دولت عقب ماندگی حقوق و دستمزد کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جبران خواهد شد. پس از سال‌ها و دهه‌ها، حوزه فرهنگ و هنر آماده یک جهش و پرش در حوزه اعتبارات است. این اتفاق بزرگ در حال وقوع است. توقع داریم بسیاری از مشکلات مزمن تاریخی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه حل بشود.

وی در ارزیابی عملکرد وزارت ارشاد در سال جاری تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقریبا به همه برنامه‌هایی که در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی کرده بود جامه عمل پوشاند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->