نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

رقم قرارداد امیر قلعه‌نویی، ۴۰ میلیارد تومان است؟

  • کد خبر: ۱۵۵۵۰۵
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
رقم قرارداد امیر قلعه‌نویی، ۴۰ میلیارد تومان است؟
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به رقم چند دَه میلیاردی قلعه‌نویی برای حضور یکساله روی نیمکت تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که احسان اصولی سخنگوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص آخرین اخبار تیم ملی گفت‌و‌گو می‌کرد، مهدی توتونچی از او درباره مبلغ توافق فدراسیون با قلعه‌نویی پرسید. مجری این برنامه در تکمیل سوالش، به شایعه قرارداد ۴۰ میلیاردی فدراسیون فوتبال برای با قلعه‌نویی هم اشاره کرد. 

 سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اما به بند محرمانگی در قرارداد استناد و اعلام کرد نمی‌تواند درباره مبلغ حرفی بزند. در واقع اصولی رقم 40 میلیاردی یک ساله برای سرمربی جدید تیم ملی را نه تایید و نه تکذیب کرد. به این ترتیب همچنان علامت سوال در خصوص مبلغ قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال در ذهن اهالی فوتبال باقی ماند. باید دید این رقم در نهایت تایید می شود یا نه. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->