عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند فرماندار مشهد: دغدغه مسئولان پابرجا ماندن سرمایه اجتماعی است طالبان: مواضع مرزی پاکستان را زیر آتش گرفتیم + فیلم
سرخط خبرها

سوریه به سوزاندن قرآن کریم در اوکراین واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۱۵۵۶۶۰
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
  • ۱
سوریه به سوزاندن قرآن کریم در اوکراین واکنش نشان داد
وزارت اوقاف سوریه ضمن محکوم کردن سوزاندن قرآن کریم در اوکراین اعلام کرد که این اقدام با هدف «تبدیل جنگ سیاسی به دینی» انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ خضر شحرور نماینده وزیر اوقاف سوریه روز شنبه در گفت و گو با شبکه روسیا الیوم تصریح کرد: همه مسلمانان جهان، اقدام به سوزاندن قرآن کریم از سوی نظامیان اوکراینی را محکوم می کنند و هتک حرمت به کتاب خدا یک رفتار پستی است که باعث ایجاد تنفر می شود و با هدف تغییر جنگ سیاسی به دینی انجام شده است.

وی اضافه کرد: سکوت دولت اوکراین در قبال این اقدام زشت نظامیان خود، نشانه تایید این عمل زشت و تغییر مسیر این جنگ به سرکردگی آمریکا و تبدیل آن به جنگ مذهبی و دینی است که خردمندان فعال در میدان سیاست آن را رد می کنند.

شحرور گفت: همه ادیان، مردم را به سوی رحمت، محبت و فضائل اخلاقی دعوت می کنند و مسئولان اوکراینی با حمایت آمریکا، این کشور را به مسیر ساخته دسته غرب که به سوی قتل، تندروی، کشتار و دهشت افکنی فرا می خواند و مخالف با فطرت پاک انسانی است، می برند.

وی بیان کرد: غربی ها تندروی و دهشت افکنی را بنیان گذاشتند درحالی که مسلمانان هیچ زمانی تندرو و دهشت افکن نبودند، این غربی ها بودند که تروریسم را بوجود آوردند و آن را به سراسر جهان صادر کردند.

شماری از نظامیان تندرو اوکراینی در اقدامی موهن، با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، صفحاتی از قرآن را پاره کرده و آتش می‌زنند.

سربازان اوکراینی به هنگام این اقدام شنیع، الفاظی توهین‌آمیز نسبت به قرآن برزبان جاری می‌کنند و همزمان یکی از این افراد نیز اقدام به خرد کردن پیه خوک بر روی این قرآن کریم می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
0
جهان اسلام نباید اهانت نظامیان اوکراینی به قرآن را بدون پاسخ بگذارد
که این اهانت نفرت‌انگیز نباید بدون پاسخ بماند.
مسلمانان در نقاط مختلف جهان با تأسف، درد و خشم، شاهد تعرض سربازان اوکراینی به حرمت کتاب خداوند هستند.
این اقدام ناشی از فرهنگ منفور دست‌نشانده پست آمریکا و صهیونیسم است که همراه با افراد خود، به روش‌های ناپسند متوسل می‌شود تا حمایت دشمنان اسلام و بشریت را جلب کند.
از همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی می‌خواهد که در دفاع از حریم وحی، واکنش مسئولانه داشته باشند و چه‌بسا تجدیدنظر در روابط و مواضع در قبال دولت اوکراین را در رأس اقدامات خود قرار دهند.
همه مسلمانان جهان، اقدام به سوزاندن قرآن کریم از سوی نظامیان اوکراینی را محکوم می‌کنند. هتک حرمت به کتاب خدا یک رفتار پستی است که باعث ایجاد تنفر می‌شود و با هدف تغییر جنگ سیاسی به دینی انجام شده است.
سکوت دولت اوکراین در قبال این اقدام زشت نظامیان خود، نشانه تأیید این عمل زشت و تغییر مسیر این جنگ به سرکردگی آمریکا و تبدیل آن به جنگ مذهبی و دینی است که خردمندان فعال در میدان سیاست آن را رد می‌کنند.
همه ادیان، مردم را به سوی رحمت، محبت و فضائل اخلاقی دعوت می‌کنند و مسئولان اوکراینی با حمایت آمریکا، این کشور را به مسیر ساخته دسته غرب که به سوی قتل، تندروی، کشتار و دهشت‌افکنی فرا می‌خواند و مخالف با فطرت پاک انسانی است، می‌برند.
غربی‌ها تندروی و دهشت‌افکنی را بنیان گذاشتند درحالی که مسلمانان هیچ زمانی اینگونه نبودند، این غربی‌ها بودند که تروریسم را به‌وجود آوردند و آن را به سراسر جهان صادر کردند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->