پس از ۳ سال دوری؛ مشهدالرضا(ع) آماده استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب

  • کد خبر: ۱۵۵۹۲۶
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
پس از ۳ سال دوری؛ مشهدالرضا(ع) آماده استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب
مراسم سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری از ساعت ۱۵ امروز اول فروردین ۱۴۰۲ و پس از سه سال در حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.  

به گزارش شهرآرانیوز، مشهد‌مقدس، امسال هم طبق سنت‌حسنه گذشته، که البته به‌دلیل همه‌گیری بیماری کرونا ۳ سال به تعویق افتاده بود، در اولین روز‌های بهار، میزبان، ولی امر مسلمین جهان در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.  

ایشان همه‌ساله در سخنان راهبردی‌شان، نقشه‌راه سال پیش‌رو را تبیین و نکاتی را مرتبط با مسائل کلان کشور مطرح می‌فرمایند. امسال نیز صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر امام رضا (ع) میزبان سیل باشکوه زائران و مجاوران امام هشتم است تا بیانات مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را از نزدیک بشنوند.  

زائران و مجاوران حریم رضوی استقبالی بی‌نظیر و باشکوه از این سخنرانی نوروزی دارند و می‌توان گفت مشهدمقدس از حدود یک ماه قبل در تدارک این سخنرانی باشکوه است و  گروه‌های مختلف مردمی به طرق مختلف خود را آماده حضور و استماع سخنانی می‌کنند که نقشه راه یکساله آن‌ها را تعیین می‌کند.  

به گزارش شهرآرانیوز، عاشقان ولایت از ساعات ابتدایی امروز برای دیدار با مقام عظمای ولایت وارد حرم رضوی شده‌اند، این دیدار با سایر دیدار‌های مردمی رهبر معظم انقلاب تفاوت دارد، چون اینجا می‌توان مرد و زن، پیر و جوان، کودک و سالمند را با چهره‌ها و گویش‌های مختلف کنار هم مشاهده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->