سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد+ جزئیات محدودیت‌های ترافیکی (۲ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۶۰۰۴
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد+ جزئیات محدودیت‌های ترافیکی (۲ فروردین ۱۴۰۲)
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر‌اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در استان‌های تهران، البرز و مازندران که به‌دلیل بارش برف و عدم ایمنی کافی مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

سازمان راهداری همچنین از کاهش ۱۵.۶ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های برون‌شهری خبر داد و اعلام کرد سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد‌ها ۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ بوده است.

محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به پیش‌بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ و ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ به‌شرح ذیل اجرا خواهد شد.

الف) محدودیت‌های کلی

۱ ـ عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب می‌کند، ممنوع است.

۲ ـ در تمامی محور‌های برون‌شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی، کامیون و تانکر‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، بهداشتی، کود‌های شیمیایی، ضدعفونی‌کننده و کالا‌های اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی و...) یا دارای مجوز از پلیس راه راهور فراجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

۳ ـ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به‌استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۳ در کلیه محور‌های برون شهری کشور ممنوع است.

ب) محدودیت‌های محوری

۱- محور کرج – چالوس

۱-۱) تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

۱-۲) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۲، ۳، ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد از کرج میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران-شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تاریخ‌های مذکور الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره:

در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران – شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال  یا شمال به جنوب به صورت مقطعی از ابتدای آزاد راه در هر دو مسیر مسدود خواهد شد.

 ۲- محور هراز 

۲-۱) تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

۲-۲) تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ و از ساعت ۶:۰۰ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ال ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

۲-۳) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۲، ۳، ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ تا ساعت ۲۴:۰۰ همان روز، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تاریخ‌های مذکور الی ساعت ۲۴:۰۰ از آب اسک به رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳- محور تهران-فیروز کوه – قائم شهر

تردد انوع تریلر‌ها از ساعت ۰۶:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز‌های پنجشنبه، جمعه تاریخ‌های ۳ و ۱۴۰۲/۰۱/۰۴ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر-فیروز کوه – تهران  و بالعکس ممنوع است.

تردد انوع تریلر‌ها از ساعت ۰۶:۰۰ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تاریخ‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر-فیروز کوه – تهران  و بالعکس ممنوع است.

۴- آزاد راه کرج – قزوین

تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر قزوین به کرج از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۲، ۳، ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ممنوع است.

۵- محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس

تردد انواع تریلر و کامیون در ساعات و تاریخ‌های ذیل در این محور از ساعت ۰۸:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۱، ۴، ۱۰، ۱۳ و ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ممنوع است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->