آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

دستگیری بیش از ۸۰۰۰ مجرم در نیمه اول نوروز امسال

  • کد خبر: ۱۵۶۲۹۷
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
دستگیری بیش از ۸۰۰۰ مجرم در نیمه اول نوروز امسال
رئیس پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۸ هزار و ۸۲۴ مجرم در نیمه اول تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد قنبری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به آغاز طرح نوروزی از ۲۷ اسفند سال گذشته تا کنون اظهار داشت: پلیس آگاهی درصدد است با برنامه ریزی مناسب و هدفمند و همچنین آماده باش ۱۰۰درصدی تمام کارآگاهان در سراسر کشور عملکرد مناسبی را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با جرایم جنایی یکی از اولویت‌های پلیس آگاهی است، افزود: کارآگاهان جرائم جنایی در نیمه اول تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل توانستند ۱۷/۷ درصد کشف را افزایش دهند که این جای بسی تقدیر دارد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرقت مسلحانه جزو سرقت‌های خشن است در این حوزه نیز طی این بازه زمانی ۱۰۷ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی همانند سایر پلیس‌ها تمام تلاش خود را برای امنیت و آرامش مردم در تعطیلات نوروز به کار بسته است، گفت: پلیس آگاهی توانست از ۲۷ اسفند سال گذشته تا کنون (نیمه اول تعطیلات نوروز) در مجموع جرایم، تعداد ۸ هزار و ۸۲۴ نفر را دستگیر کنند که از این تعداد دستگیری‌ها ۸ هزار و ۴۸۴ نفر در رابطه با جرم سرقت، ۱۵۶ نفر جرائم جنایی و ۱۸۴ نفر جعل و کلاهبرداری بوده است.

این مقام انتظامی از اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوف متخلف از فردا ۶ فروردین ماه سال جاری به مدت ۳ روز با همکاری سایر پلیس‌های متخصص خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های عملیاتی با هدف ارتقای امنیت در سال جاری همچون سال‌های گذشته در برنامه‌های ماموریتی این پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان خاطرنشان کرد: شناسایی کارگاه چاپ اسکناس و دستگیری جاعل، مسدود کردن ۳۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری از طریق سامانه سرآمد و همچنین دستگیری ۱۸ نفر از اعضای شرکت هرمی از جمله اقدامات پلیس آگاهی در نیمه اول تعطیلات نوروز بوده است.

وی با تاکید بر مبارزه با سرقت به عنوان اولویت مهم حوزه پلیس آگاهی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری باند سارقان موتورسیکلت، انهدام باند سارقان خودرو، دستگیری باند سارقان لوازم و محتویات خودرو و انهدام باند سارقان احشام با ۴۷ فقره سرقت از دیگر اقدامات این پلیس در حوزه سرقت بوده است.

قنبری گفت: امنیت مردم یکی از مولفه‌های مهمی است که خط قرمز و اولویت پلیس است از این رو با هیچ مجرمی تعارف نداریم و اگر بخواهند امنیت مردم را به مخاطره اندازند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->