آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

جاده کندوان بازگشایی شد (۵ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۶۳۱۰
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
جاده کندوان بازگشایی شد (۵ فروردین ۱۴۰۲)
محور چالوس - کرج محدوده کندوان که از روز گذشته به علت عملیات لق گیری به منظور حفظ جان مسافران نوروزی بسته شده بود، دقایق پیش به روی مسافران نوروزی باز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این محور پرتردد و کوهستانی در هفته گذشته به علت ناپایداری خاک در ارتفاعات و حرکت سنگ ها از بالادست در هشت نقطه خسارات جانی و مالی برای عابران سواره رو به همراه داشت.

متاسفانه بر اثر سقوط سنگ به روی ۲ خودرو سواری در روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته دست کم ۲ تن از سرنشینان این خودروها فوت کردند و پنج تن دیگر هم مصدوم شدند.

به منظور پیشگیری از تلفات بیشتر و حفظ جان و مال مسافران نوروزی با هماهنگی پلیس راه و راهداری استان مازندران و البرز این مسیر از روز گذشته حوالی ساعت هفت صبح مسدود و پس از انجام بخشی از عملیات لق گیری حوالی ساعت ۱۷ دیروز دوباره به روی خودرو ها باز شد.

امروز هم این مسیر ارتباطی حوالی ساعت هفت صبح به روی خودرو ها بسته شد و هم اکنون بنا به گفته رئیس پلیس راه کندوان این مسیر باز شده است.

سرگرد محمد احمدی افزود : در هشت نقطه این محور از جمله هفت برادران، هریجان، سیاه بیشه، ولی آباد، خاکک و کف هزارچم با همراهی نیروهای راهداری عملیات لق گیری انجام گرفت.

وی اظهار کرد؛ هم اینک این محور دوطرفه شد و تردد خودروها برقرار است امیدوارم از این پس شاهد چنین حوادث ناگوار در این مسیر ارتباطی نباشیم

محور کرج- چالوس حدود ۱۸۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از طول این مسیر به کندوان شهرت دارد در حوزه استحفاظی مازندران شهرستان چالوس قرار دارد.

برابر آمار در نیمه اول سال روزانه حدود ۲۵ هزار تا ۴۰ هزارخودرو در این محور تردد دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->