نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

علی دایی فصل بعد جای گل محمدی را می‌گیرد؟

  • کد خبر: ۱۵۶۷۲۷
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
  • ۳
علی دایی فصل بعد جای گل محمدی را می‌گیرد؟
اگر گل محمدی نتواند با پرسپولیس در فصل جاری جامی به دست آورد، علی دایی یکی از گزینه‌های جدی جانشینی او در این تیم خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی و پرسپولیس در فصل جاری روند پر فراز و نشیبی داشته‌اند. سرخ‌ها که در هفته‌هایی با اختلاف ۸ امتیاز نسبت به رقیب سنتی خود(استقلال) در صدر جدول حضور داشتند، اکنون یک رتبه پایین‌تر از استقلال در جایگاه سوم قرار دارند و همه اندوخته‌های خود را بر باد رفته می‌دانند.

این وضعیت یحیی را در یک مخمصه بزرگ قرار داده و از همین حالا زمزمه برکناری او در پایان فصل جاری به گوش می‌رسد و گفته می‌شود اگر مشارالیه نتواند با پرسپولیس جامی را به دست آورد، جایگاهش در این باشگاه سست خواهد شد و به احتمال زیاد از سمتش کنار گذاشته خواهد شد.

درعین حال که صندلی مربیگری گل محمدی لرزان‌تر از هر زمان دیگری شده، وضعیت مدیران این باشگاه نیز با ثبات نیست واحتمال جدایی درویش نیز در پایان فصل وجود دارد.

درواقع ناکامی یحیی، پرسپولیس رابه سمت تغییرات گسترده در بخش فنی و مدیریتی پیش خواهد برد. حتی از همین حالا شایعه بازگشت علی دایی به نیمکت پرسپولیس نیز به گوش می‌رسد و گفته می‌شود شهریار فوتبال ایران یکی از گزینه‌های کلیدی برای جانشینی او در پرسپولیس خواهد بود.

حالا باید دید یحیی با سرنوشت و تقدیر خود چه خواهد کرد؟! آیا او موفق خواهد شد بار دیگر با ارتش سرخ به جام قهرمانی برسد تا معادلات را تغییر دهد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
1
0
کی گفته دایی ضعیف قصد بازگشت به فوتبال ندارد پیشنهاد خوب داشته باشه برمی‌گردد
کیسه کش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
خداروشکر که این آقا در حوادث اخیر تصمیماتی گرفت که ظاهراً با بازگشتش به پرسپولیس مخالفت خواهد شد مانند اتفاقی که برای رحمان رضایی افتاد
با تمام تنفری که از مربیگری و بی تاکتیکی و بی سوادی یحیی گل‌محمدی دارم ولی ایشون از لحاظ علمی باز به مراتب از علی دایی بهتر و پربارتر هستش
پرسپولیس جای علی دایی نیست
ما مربی خوب خارجی و رزومه دار میخواییم نه بنجل های ایرانی و امتحان پس داده
تمام
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
علي دايي به پرسپوليس برنميگرده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->