غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس
سرخط خبرها

درخواست پرسپولیس از بازیکنانش؛ شرایط ما را درک کنید

  • کد خبر: ۱۵۶۵۴۲
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
درخواست پرسپولیس از بازیکنانش؛ شرایط ما را درک کنید
باشگاه پرسپولیس از بازیکنان خود خواسته از نظر مالی شرایط این باشگاه را درک کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که با بازیکنان و مربیان خود امضا کرده باید تا پایان سال گذشته حدود 70 درصد قرارداد آنها را پرداخت می‌کرد اما تا الان 55 درصد پرداختی به آنها داشته است. مساله‌ای که با دلخوری سرخپوشان همراه شده است.

بازیکنان انتظار دارند رضا درویش طبق قرارداد عمل کند اما به‌طور قطع این اتفاق رخ نخواهد داد؛ چراکه باشگاه پرسپولیس شرایط مالی خوبی ندارد و برای اینکه در گرفتن مجوز حرفه‌ای به مشکل برنخورد باید تا اواسط فروردین‌ماه همه بدهی‌های داخلی خود را نیز بپردازد؛ از این رو توقع دارد بازیکنان با او همکاری کنند.

از بدهی به علی علیپور گرفته تا خانواده مرحوم اولادی، بدهی به داروخانه تحت قرارداد، نقد کردن چک‌هایی که به هتل آزادی داده است، رستوران تحت قرارداد باشگاه و... در این شرایط بقریبا مسابقات تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس به‌پایان رسیده و انتظار پرداختی را ازسوی باشگاه‌شان در اواخر سال دارند.

با مشکلات اشاره‌شده طبیعی است که پرسپولیس احتمالا تا اردیبهشت‌ماه نتواند پرداختی به تیم بزرگسالان داشته باشد. از این رو از بازیکنان خواسته تا کمی صبوری کنند و در اخذ مجوز حرفه‌ای با باشگاه تعامل داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->