سرخط خبرها

آیا هانیه توسلی در فصل دوم «زخم کاری» بازی می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۵۷۱۳۲
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
آیا هانیه توسلی در فصل دوم «زخم کاری» بازی می‌کند؟
درحالی خبر تولید فصل دوم سریال «زخم کاری» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که هانیه توسلی اعلام کرده که احتمالا در فصل دوم این سریال حضور نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل اول سریال «زخم کاری» درحالی به پایان رسید که «مالک»(جواد عزتی) با ضربه «منصوره» (هانیه توسلی) از پا در آمد.

اکنون که اخبار ساخت فصل دوم این سریال در فضای مجازی منتشر می‌شود مردم منتظرند ببینند «منصوره» با بازی هانیه توسلی، چگونه قرار است داستان را پیش ببرد.

این‌ها در حالی است که چند روز پیش هانیه توسلی  اعلام کرد فعلا قصد ندارد در هیچ سریال و فیلم وسینمایی بازی کند. او همچنین به پیشنهاد حضور در فصل دوم سریال «زخم کاری» نیز جواب منفی داده است.

توسلی در اینستاگرامش اعلام کرده که شرایط جامعه و حال روحی خودش باعث این تصمیم شده. او نوشته:

«راستش من فعلا قرار نیست بازی کنم. حالم خوش نیست. نه تئاتری در کاره، نه فیلمی، نه سریالی. تئاتری رو در مرداد ۱۴۰۱ قرارداد بسته بودم برای اجرا در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۲ که با توجه به شرایط جامعه و حال روحی خودم عذرخواهی کردم.»

«صحبتی هم برای حضور در ادامه نقشم در «زخم‌کاری» کردن با من که اونم عذرخواهی کردم و گفتن زمان داریم و باز فکر کن. همین. وضعیت من فعلا همینه. نمی‌دونم تا چه زمانی ولی به هر حال این روزها اگه خبری دیدین که مربوط به حضور من به عنوان بازیگر در کاری بود اون خبر درست نیست. به امید روزهای بهتر.»

حال باید دید محمد حسین مهدویان که برنامه ساخت زخم کاری را در سه فصل اعلام کرده است، چگونه این مساله را حل می‌کند. به رایزنی با هانیه توسلی ادامه می‌دهد، خط داستانی را تغییر می‌دهد یا اینکه بازیگر جدیدی را جایگزین هانیه توسلی می‌کند. 

 جواد عزتی و رعنا آزادی ور از جمله بازیگران فصل اول  سریال زخم کاری هستند که حضورشان در فصل‌های بعدی قطعی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->