«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

انتخاب خواننده «BTS» در جایگاه نخست جدول ترانه‌های برتر آمریکا

  • کد خبر: ۱۵۷۱۵۷
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
انتخاب خواننده «BTS» در جایگاه نخست جدول ترانه‌های برتر آمریکا
مجله «بیلبورد»‌ در روز دوشنبه «جیمین»‌، یکی از اعضای گروه مشهور «بی تی اس» (BTS) را به عنوان نخستین هنرمند اهل کره جنوبی که توانسته به صورت انفرادی به جایگاه نخست جدول ترانه‌های برتر ایالات متحده آمریکا راه پیدا کند معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجله «بیلبورد»‌ در روز دوشنبه اعلام کرد که «جیمین»‌ (Jimin) با قرار گرفتن در صدر جدول برترین ترانه‌های ایالات متحده به عنوان نخستین هنرمند کره جنوبی شناخته می‌شود که این جایگاه را به صورت تک نفره کسب کرده است.

ترانه «دیوانه‌وار» این خواننده با کنار زدن ترانه «گل‌ها» اثر «مایلی سایرس» که ۸ هفته در جایگاه نخست این فهرست قرار داشت، موفق شد در هفته جاری جایگاه نخست «۱۰۰ترانه برتر بیلبورد»‌ را کسب کند.

ترانه «دیوانه‌وار» که بخشی از آلبوم‌ «چهره» این خواننده کره‌ای است،‌ در حالی در صدر جدول قرار گرفت که آلبوم «چهره»‌ نیز در جدول برترین آلبوم‌های «بیلبورد»‌ جایگاه دوم را کسب کرد و رکورد برترین جایگاه در بین آلبوم‌های تک‌نفره هنرمندان اهل کره جنوبی این جدول را نیز به خود اختصاص داد. «جیمین»‌ به این ترتیب توانست رکورد پیشین دیگر عضو «بی تی اس»‌،‌ یعنی «آر اِم»(RM) که در ماه دسامبر به جایگاه سوم دست یافته بود را نیز بشکند.

گروه «بی تی اس»‌(BTS) به عنوان بزرگ‌ترین پدیده فرهنگی کره جنوبی شناخته می‌شود که کنسرت‌های پرطرفداری در سراسر جهان برگزار می‌کند و علاوه بر موفقیت در جدول‌های موسیقی،‌ برای اقتصاد کشور سودآور بوده و گروهی از طرفدران را در سراسر جهان شکل داده که با نام «آرمی»‌(ARMY) شناخته می‌شوند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->