زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درخواست عجیب گروه بی‌تی‌اس از طرفداران

  • کد خبر: ۱۳۸۶۹۸
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
درخواست عجیب گروه بی‌تی‌اس از طرفداران
بیگ‌هیت، مدیر گروه BTS با انتشار یادداشتی از طرفداران کره‌جنوبی خواست تا با همراهی از جین به دلیل رفتن به سربازی، از مراجعه به سایت خودداری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بیگ‌هیت، مدیریت گروه BTS بیانیه‌ای صادر کرده و از طرفداران پروپاقرص کره‌جنوبی خواسته که «لطفاً از مراجعه به سایتی که جین در اواخر این ماه برای خدمت اجباری معرفی می‌شود، خودداری کنید».

این شرکت در ۵ دسامبر یادداشتی را در سایت WeVerse بارگذاری کرد و از طرفداران خود خواست که توجه داشته باشند روز ثبت‌نام جین هیچ گونه رویداد رسمی برگزار نخواهد شد. زیرا مراسم ورودی فقط برای کارکنان نظامی و خانواده‌هایشان است.

در این یادداشت آمده است: «به منظور جلوگیری از هر گونه مشکلی که ممکن است از شلوغی ایجاد شود، از طرفداران می‌خواهیم از مراجعه به سایت خودداری کنند. در مقابل، از شما می‌خواهیم سخنان محبت‌آمیز و خداحافظی خود را در دلتان نگه دارید».

آن‌ها همچنین به ارتش توصیه کردند که تحت تأثیر فروش غیرمجاز کالا یا فروش بلیت قرار نگیرد که منجر به استفاده غیرقانونی از IP هنرمند و سود از سربازی جین شود.

همچنین اشاره شده که اگر در این زمینه تلاشی صورت بگیرد، اقدام قانونی خواهند کرد. در پایان یادداشت آمده است: «ما از شما تا پایان خدمت سربازی و بازگشت جین تقاضای ادامه محبت و حمایت داریم». «شرکت ما تلاش خواهد کرد تا هر گونه حمایتی را که او نیاز دارد در این مدت ارائه دهد».

طبق اعلام قبلی، جین ۳۰ ساله در تاریخ ۱۳ دسامبر به عنوان اولین نفر از هفت ستاره BTS در خدمت اجباری ۱۸ ماهه کره جنوبی ثبت‌نام می‌کند و آموزش خود را آغاز خواهد کرد. اگرچه ممکن است مدت خدمت از عضوی به عضو دیگر متفاوت باشد. در آن زمان کمپانی بیگ‌هیت اشاره کرد که این گروه در حدود سال ۲۰۲۵ پس از تکمیل عضویت این هفت نفر، دوباره تشکیل جلسه خواهد داد.

در اوایل سال جاری، این گروه اعلام کرد که برای تمرکز بر حرفه انفرادی خود استراحت کوتاه خواهند کرد که امسال جی هوپ در لولاپالوزا (جشنواره موسیقی) اجرایی را آغاز کرد. از آن زمان، چندین عضو گروه پروژه‌ها و تک‌آهنگ‌های فردی منتشر کرده‌اند. از جمله جین که اولین قطعه انفرادی خود را با عنوان «فضانورد» ثبت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->