مقام سازمان ملل: جنگ غزه در مقطع بحرانی و حساس قرار دارد آمریکا: اسرائیل در حمله اخیر خطوط قرمز را نقض نکرده است مصر: جامعه جهانی در جلوگیری از یورش اسرائیل به رفح ناکام ماند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان
سرخط خبرها

ماجرای حمله ناکام ریزپرنده به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان چیست؟+ جزئیات (۱۶ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۷۳۰۷
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
ماجرای حمله ناکام ریزپرنده به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان چیست؟+ جزئیات (۱۶ فروردین ۱۴۰۲)
برخی رسانه‌ها در خبری آوردند که شب گذشته یک ریزپرنده قصد نزدیک‌شدن به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان را داشت که توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شد.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس خبر خبرگزاری تسنیم، شب گذشته یک ریزپرنده قصد نزدیک‌شدن به مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان را داشت که در این عملیات ناکام ماند.

براساس این گزارش، این ریزپرنده هنگام نزدیک‌شدن به مجتمع وزارت دفاع توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شده و باتوجه به ناکام بودن این حمله، هیچ‌گونه خسارتی صورت نگرفته است.

پیش از این نیز صابرین‌نیوز در خبری آورده بود که با نزدیک‌شدن یک پهپاد مشکوک به یک واحد صنعتی وابسته به وزارت دفاع در اصفهان، سامانه‌های حفاظتی آن را سرنگون کردند.

اما اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان در خبری آورده است: محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر اتفاق امنیتی در اصفهان، اعلام کرد که شب گذشته (پانزدهم فروردین ماه) هیچ‌گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق نیافتاده است.

وی با تأکید بر هوشیاری مسئولان و مجموعه های حافظ امنیت استان تصریح کرده است که مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان اصفهان مانند همیشه آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند و مطالب منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی صحیح نمی‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور نیز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا گزارش‌ها درباره حمله ناکام پهپادی به یک مرکز نظامی در اصفهان را تایید می‌کنید؟، گفت: خیر گزارش مبنی بر ورود ریزپرنده را تایید نمی‌کنیم.

به‌گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه هشتم بهمن ماه سال گذشته نیز برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده خیابان «خانه اصفهان» خبر دادند.

پیرو آن حمله، ساعتی بعد وزارت دفاع با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری از این حادثه را بیان و علت آن را «حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده» به یکی از مجتمع‌های کارگاهی این وزارتخانه اعلام کرد که طبق این اطلاعیه با تکیه بر تمهیدات پدافندی، یکی از ریزپرنده‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر نیز در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->