سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

دعوای زوج تهرانی، راز سرقت‌های مسلحانه‌شان را فاش کرد

  • کد خبر: ۱۵۷۳۴۷
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
دعوای زوج تهرانی، راز سرقت‌های مسلحانه‌شان را فاش کرد
زن و شوهر جوانی که به صورت مسلحانه از خانه‌های ویلایی سرقت می‌کردند هنگام فروش طلا‌های سرقتی با هم درگیر شدند و به دام پلیس افتادند.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و از زن و مرد سارقی به اتهام سرقت مسلحانه از خانه‌اش شکایت کرد.

شاکی به مأموران پلیس گفت: «خانه ویلایی بزرگی در یکی از خیابان‌های شمال تهران دارم. دقایقی قبل در خانه نشسته بودم که صدای زنگ به صدا درآمد. پشت در زن جوانی بود که خودش را کارمند خیریه‌ای معرفی کرد و گفت که برای افراد نیازمند پول و لباس جمع‌آوری می‌کند. من با مقداری پول به در خانه رفتم، اما به محض اینکه در را باز کردم ناگهان مرد مسلحی همراه همان زن به زور وارد خانه‌ام شدند و پس از اینکه دست و پایم را با طنابی بستند تمامی طلا‌ها و پول‌هایم را سرقت کردند. پس از فرار آن‌ها به سختی دست و پایم را باز کردم و الان درخواست کمک دارم.»

دومین شکایت

با شکایت مرد میانسال، پرونده به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار تیمی از مأموران پلیس قرار گرفت. مأموران پلیس در نخستین گام با شکایت مشابه دیگری نیز روبه‌رو شدند که مشخص شد زن و مرد جوانی به همان شیوه کمک به نیازمندان در خانه ویلایی دیگری را زده‌اند و با تهدید کلت کمری اموال صاحبخانه را سرقت کرده و گریخته‌اند.

مأموران پلیس در ادامه دوربین‌های مداربسته محل دو حادثه را بررسی کردند که مشخص شد عاملان سرقت مسلحانه از دومین خانه همان زن و مرد جوانی هستند که مدتی قبل از خانه ویلایی مرد میانسال سرقت کرده بودند.

بازداشت متهمان

بدین ترتیب چهره متهمان برای شناسایی در اختیار گشت پلیس قرار گرفت تا اینکه چند روز قبل مأموران پلیس هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شمالی تهران متوجه درگیری زن و مردی داخل خودرو می‌شوند. مأموران برای بررسی موضوع به سراغ سرنشینان خودرو رفتند که در همان لحظه اول متوجه شدند چهره زن و مرد جوان شباهت زیادی با همان زن و مردی دارد که از دو خانه ویلایی سرقت مسلحانه انجام داده‌اند. از سوی دیگر زن جوان در همان ابتدا با دیدن مأموران گفت که شوهرش بهروز سارق است و به همین خاطر با او درگیر شده است.

پس از این متهمان همراه اسلحه‌ای که از داخل خودرویشان کشف شده بود به اداره پلیس منتقل شدند. زن و شوهر جوان در بازجویی‌ها به دو سرقت مسلحانه از دو خانه ویلایی با اسلحه پلاستیکی اعتراف کردند.

منبع: جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->