آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو
سرخط خبرها

سامسونگ امسال از اولین گوشی تاشو دوطرفه جهان رونمایی می‌‎کند

  • کد خبر: ۱۵۷۴۹۰
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
سامسونگ امسال از اولین گوشی تاشو دوطرفه جهان رونمایی می‌‎کند
بر اساس اطلاعات جدید، سامسونگ امسال از نخستین گوشی تاشو دوطرفه جهان رونمایی خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی دو لولا دارد و قادر است از دو طرف تا شود!

به گزارش شهرآرانیوز - سامسونگ، یکی از کلیدی‌ترین بازیگران عرصه گوشی‌های تاشو به شمار می‌رود. در حقیقت پس از اعمال تحریم‌های سنگین بر هواوی، سامسونگ به تنهایی به عنوان پادشاه اقلیم گوشی‌های تاشو شناخته شد و بخش اعظمی از فروش این بازار را از آن خود کرد.

به‌تازگی خبرنگار معروف حوزه تکنولوژی، Yogesh Brar، اعلام کرده که سامسونگ در سال جاری میلادی از گوشی‌های تاشو دوطرفه خود رونمایی خواهد کرد. در صورتی که این اتفاق به واقعیت تبدیل شود، سامسونگ به نخستین برندی تبدیل خواهد شد که گوشی‌های تاشو از دو سمت را به‌صورت تجاری روانه بازار می‌کند.

بر اساس اطلاعات پیشین، سامسونگ امسال برنامه داشته که سه گوشی بزرگ را روانه بازار کند. به‌طور خاص، در کنار نسل جدید محصولات تاشوی این کمپانی، یعنی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵، شایعات حاکی از رونمایی و معرفی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای (Galaxy S۲۳ FE) بوده اند.

با این وجود به نظر می‌رسد عرضه گلکسی S۲۳ FE منتفی بوده و در عوض، یک گوشی تاشو از دو طرف جایگزین این محصول خواهد شد.

از گوشی تاشو از دو طرف سامسونگ چه انتظاری داشته باشیم؟

سامسونگ البته پیش‌تر پانل‌های اولد خود با دو لولا را به معرض نمایش گذاشته بود. به همین جهت انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی از نمونه‌های بهینه شده این پانل‌ها که سه بار قابلیت تا شدن دارند در گوشی جدید خود بهره ببرد.

می‌توان انتظار داشت که همان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام که در سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت، در پرچمدار تاشوی این کمپانی نیز به کار رود.

در کنار این گوشی تاشوی جدید و جذاب سامسونگ؛ اخبار مختلفی هم از دیگر پرچمداران تاشوی کره‌ای، Galaxy Z Flip ۵ و Galaxy Z Fold ۵ به گوش می‌رسد. بر اساس این اخبار، نسل جدید گوشی‌های تاشوی زد فولد و زد فلیپ سامسونگ هر دو از لولا‌هایی قطره‌ای شکل بهره خواهند برد.

به این ترتیب، شعاع حرکتی لولای آن‌ها در مقایسه با مدل‌های قبلی ارتقا خواهد یافت.

از سوی دیگر، می‌توان انتظار داشت که لولا‌های صفحه نمایش نیز در مقایسه با مدل‌های پیشین، کم‌تر در معرض دید باشد.

بعلاوه، امکان باز کردن صفحه نمایش این گوشی‌ها به صورت کاملا تخت و کسب استاندارد IPX۸ توسط این گوشی‌ها نیز دیگر انتظاری است که از آن‌ها می‌رود.

با توجه به سابقه سامسونگ در تلاش برای تبدیل شدن به «اولین» در زمینه‌های مختلف می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌های تاشو دوطرفه نیز سورپرایز سال ۲۰۲۳ سامسونگ برای علاقمندان به محصولات تاشو باشد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->