کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

جدیدترین جدول پیش‌بینی المپیک/ جایگاه سی‌ام ایران در المپیک توکیو ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۱۵۷۷۴
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
جدیدترین جدول پیش‌بینی المپیک/ جایگاه سی‌ام ایران در المپیک توکیو ۲۰۲۰
یک سایت خارجی برای ایران ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز پیش بینی کرده است و طبق پیش بینی این سایت جایگاه ایران در المپیک ۲۰۲۰ رده سی ام برآورده شده است.

یه گزارش شهرآرانیوز و به نقل از Insidethegames، کمپانی Gracenote Sports  پیش‌بینی جدیدی از تعداد مدال‌های که کشورها در المپیک ۲۰۲۰ کسب می‌کنند، ارائه کرده است. در این پیش بینی آمریکا با ۴۷ طلا بالاتر از چین و در مقام نخست قرار دارد. چین با ۴۳ طلا و روسیه با ۲۵ طلا هم در رده های دوم و سوم هستند.

برای ژاپن میزبان هم پیش بینی شده ۳۰ مدال طلا در بازی‌های توکیو خواهد گرفت.

البته حضورروسیه در المپیک توکیو بستکی به رای دادگاه CAS دارد با این حال برای این کشور هم ۲۵ طلا و در مجموع ۶۶ مدال پیش بینی شده است.

اما برای کشور ایران هم ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز پیش بینی شده است و جایگاه ایران در المپیک ۲۰۲۰ رده سی ام برآورده شده است.

 جدول پیش بینی رده بندی کشورها  براساس تعداد مدال های کسب شده به شرح زیر است:

 

 

 

 

بازی های المپیک ۲۰۲۰ از سوم تا ۱۷ مرداد سال ۹۹ در توکیو ژاپن برگزار می شود  و ایران تاکنون موفق به کسب ۴۲ سهمیه است.

منیع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->