ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آغاز بررسی ایرادات پرداختی‌های پرستاران در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۸۰۲۵
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
آغاز بررسی ایرادات پرداختی‌های پرستاران در مشهد
فرماندار مشهد گفت: ایراداتی پیرامون شیوه‌نامه قانونی حقوق پرستاران وجود دارد که قابل بررسی است، اکنون روند ارزیابی اشکالات در پرداخت تعرفه خدمات پرستاران مشهدی آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری روز یکشنبه در حاشیه نشست با نمایندگان پرستاران مشهد در بیمارستان امام رضا (ع) افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد سه کارگروه برای بررسی سه دسته اشکالات در نحوه پرداخت تعرفه گذاری خدمات پرستاری تشکیل شده است.

وی بیان کرد: پیشنهادات و اشکالات پرستاران درباره نحوه پرداخت‌ها تا چهارم اردیبهشت ماه امسال احصا خواهد شد و پس از آن پیشنهادات به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام و دوباره یک ماه بعد نتایج رسیدگی‌ها با حضور نمایندگان پرستاران بررسی می‌شود.

پیش از این مسوول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفته بود: تغییر تعرفه خدمات پرستاران سال گذشته پس از سال‌ها پیگیری و با حمایت وزیر بهداشت به شکل عملیاتی به اجرا در آمد و تا کنون ۲ نوبت پرداختی در این زمینه صورت گرفته است و ۱۲۰ هزار رکورد و فعالیت در اواخر پارسال به ثبت رسید تا شرایط برای پرداخت تعرفه‌ها فراهم شود.

صیغلیان افزود: مرحله نخست پرداخت تعرفه‌ها به شکل علی الحساب بود و در مرحله دوم تلاش شد که تمامی موارد بر اساس عملکرد پرستاران لحاظ شود، هر چند در محاسبه عملکرد پرستاران، ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد که پرستاران می‌توانند موارد را به شکل مکتوب به مدیریت پرستاری و یا کمیته‌های مربوطه ارائه دهند تا رفع اشکال شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->