قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در آسیا

  • کد خبر: ۱۵۸۱۲۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در آسیا
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز نخست این مسابقات با برگزاری رقابت‌های پنج وزن اول در شرایطی به پایان رسید که هر پنج نماینده ایران صاحب مدال شدند و چهار طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، صبح امروز دوشنبه در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که در پایان دو نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر نیز راهی دیدار رده بندی شدند. یک ملی پوش هم از دور مسابقات حذف شد.
با کسب چهار مدال طلا و یک نقره از پنج وزن نخست و حضور دو کشتی گیر در فینال و دو کشتی گیر در رده بندی، تیم ملی ایران با کسب امتیاز لازم عنوان قهرمانی آسیا را قبل از برگزاری دیدار‌های فینال و رده بندی روز دوم به خود اختصاص داد.

عباسی به رده بندی راه یافت

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

ایمن طلب اولین فینالیست ایران

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

تنها حذف شده کشتی فرنگی ایران

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد. وی با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مهمدی هم به رده بندی راه یافت

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کشتی گیر قرقیزستان رفت و با قبول شکست ۸ بر صفر از رسیدن به فینال بازماند و راهی مبارزه رده بندی شد.

مهدی بالی دومین فینالیست ایران

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف کشتی گیری از چین رفت و با پیروزی ۷ بر یک برابر این حریف راهی دیدار فینال شد.
مسابقات رده بندی و فینال دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا بعدازظهر امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد تا تکلیف رده بندی نهایی این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->