حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روز درخشان کشتی فرنگی ایران با چهار طلا

  • کد خبر: ۱۵۸۰۳۰
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
روز درخشان کشتی فرنگی ایران با چهار طلا
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، امین میرزازاده دارنده مدال نقره جهان و آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این مسابقات بود که در دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم برابر منگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و چهارمین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تموربک نسیم اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
پیش از این پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳ و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی‌نژاد نیز به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار فینال وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان نرفت و صاحب مدال نقره شد.
به این ترتیب در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، شاگردان حسن رنگرز با نمایش بی‌نظیر خود صاحب ۴ مدال طلا و یک نقره شدند.
رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی این مسابقات فردا دوشنبه برگزار می‌شود و مهدی محسن نژاد در ۶۰، رضا عباسی در ۶۷، سجاد ایمن طلب در ۷۲، علیرضا مهمدی در ۸۲ و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف رقبایشان می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->