نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

اولین حضور آسیایی در گرو ۱/۵ میلیارد

  • کد خبر: ۱۵۸۱۳۳
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
اولین حضور آسیایی در گرو ۱/۵ میلیارد
تیم‌ملی هاکی روی یخ زنان ایران در آستانه اتفاقی تاریخی است.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ اردیبهشت۱۴۰۲ برای هاکی روی یخ زنان ایران، بخشی از تاریخ را می‌سازد؛ زیرا دختران آیس‌هاکی ایران قرار است برای نخستین‌بار در مسابقات قهرمانی آسیا رقابت کنند. اما در این مسیر تاریخی، آن‌ها با مشکل جدی برای تهیه پول بلیت و روادید روبه‌رو هستند و دست‌کم یک‌ونیم میلیارد تومان لازم دارند.

کاوه صدقی، رئیس انجمن هاکی روی یخ، درباره وضعیت تیم‌ملی هاکی روی یخ بانوان، به ایرنا اظهار کرد: جامعه ایران، هاکی دختران ایران را بیشتر با فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» می‌شناسد. مستندی سینمایی که هم در جشنواره فیلم فجر توانست جایزه کسب کند و هم چهار جایزه در جشنواره حقیقت و چندین جایزه بین‌المللی دریافت کرد. یک فیلم کاملا واقعی از زندگی این دختران بود که از اقشار مختلف جامعه محسوب می‌شدند.

او افزود: این دختران که از شهرری تا خیابان فرشته دورهم جمع شدند، با همه مشکلات و بدون هیچ بودجه‌ای سوم آسیا شدند. همان تیم اینلاین هاکی به‌مدت سه سال است که روی یخ تمرین می‌کند و در این سه سال گذشته به جام آسیا رفتند و توانستند همه تیم‌ها را ببرند و درنهایت با باخت مقابل روسیه نایب‌قهرمان شدند.

او خاطرنشان کرد: هزینه‌های هتل، غذا و رفت‌وآمد را فدراسیون جهانی پرداخت می‌کند. مشکلی جدی برای تهیه پول بلیت و روادید داریم و دست‌کم یک‌ونیم‌میلیارد هزینه آن است. از وزارت ورزش‌وجوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون اسکی هنوز کمکی دریافت نکرده‌ایم، اما قول داده‌اند که به ما کمک می‌کنند. این دختران از استان‌ها و طبقه‌های اجتماعی گوناگون و کم‌برخوردار جمع شده‌اند.

رئیس انجمن هاکی روی یخ بیان کرد: تیم‌ملی هاکی روی یخ بانوان در بازی‌های کشور‌های اسلامی در کازان تاتارستان با برتری برابر عربستان، امارات و بحرین و در فینال با شکست برابر تاتارستان نایب‌قهرمان شدند و همه توجهات را در داخل و خارج از کشور جذب کردند.

وی یادآور شد: آن‌ها اکنون برای اولین‌بار راهی مسابقات قهرمانی آسیای تایلند می‌شوند و در این رقابت‌ها تیم‌های قرقیزستان، هند، کویت، سنگاپور، تایلند، امارات و مالزی حضور دارند. فرزاد هوشیدری، کاپیتان تیم‌ملی مردان، سرمربیگری تیم بانوان را برعهده دارد و مربی تیم اعظم ثنایی است. همچنین، دیوید میناری، بزرگ‌ترین مربی توسعه تکنیک‌های فردی، را نیز به ایران آوردیم و الان در تیم‌ملی درحال آموزش به هاکی‌بازان است. آمادگی جسمانی و هماهنگی تیم بسیار خوب است و باید هشت نفر از تیم حذف شوند. همه بازیکنان کیفیت خوبی دارند و نمی‌دانیم کدام‌یک از این هشت نفر باید حذف شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->