ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

«ماریو» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ در افتتاحیه جهانی شد

  • کد خبر: ۱۵۸۱۳۷
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
«ماریو» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ در افتتاحیه جهانی شد
انیمیشن «ماریو» با ۳۷۷ میلیون دلار پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ در افتتاحیه جهانی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ در افتتاحیه جهانی برای برادران سوپر ماریو شد که جمع فروش داخلی و خارجی آن به ۳۷۷ میلیون دلار در یک هفته رسید.
انیمیشن "برادران سوپر ماریو" در پایان اولین هفته اکران خود ۱۴۶ میلیون دلار فروش کرد و در مجموع در ۵ روز اول فروش خود ۲۰۴ میلیون دلار بدست آورد؛ مبلغی بیش از آنچه مورد انتظار بود.

این فیلم بر اساس بازی محبوب و نوستالژی "ماریو" برای کمپانی نینتندو ساخته شده است و در حال حاضر به عنوان بزرگترین فیلم افتتاحیه سال شناخته می‌شود که بعد از آن "مرد مورچه‌ای و زنبورک:کوانتیما" با ۱۰۶ میلیون دلار قرار دارد. همچنین این دومین افتتاحیه بزرگ برای یک انیمیشن (بیشتر از افتتاحیه ۱۳۵.۱ میلیون دلاری «پیدا کردن دوری» در سال ۲۰۱۶) و همچنین پرفرو‌ش‌ترین افتتاحیه برای کمپانی ایلومینیشن که قبل از آن مینیون‌ها با ۱۱۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ است.

این فیلم در اکران بین‌المللی خود نیز ۱۷۳ میلیون دلار بدست آورد و فروش کلی خود را به ۳۷۷ میلیون دلار رساند. بودجه این فیلم ۱۰۰ میلیون دلار است.

انتظار می‌رفت که این فیلم در پایان هفته ۸۶ میلیون و ۱۲۵ میلیون در پنج روز اول بدست آورد، اما پیش‌بینی‌ها بیشتر از آن شد.

"ماریو" با حضور ۱۶.۶ میلیون دلاری داخلی و ۲۱.۶ میلیون دلاری در سطح جهانی، از حضور پررنگی در Imax برخوردار بود. این فروش بلیت به عنوان بالاترین اولین انیمیشنی که تا به حال برای این شرکت ساخته شده است.

"هوا" فیلمی درباره مایکل جرد به عنوان سفیر برند نایک، با فروش ۱۴.۴۶ میلیون دلار در تعطیلات آخر هفته و ۲۰.۲ میلیون دلار در پنج روز اول اکران خود در بین پنج فیلم برتر قرار گرفت. این یک نتیجه خوب برای یک درام با درجه سنی R است.

کسب عنوان سوم و چهارم در باکس آفیس این هفته سخت است، زیرا برآورد‌های فروش یکشنبه برای فیلم‌های «هوا»، «جان ویک: فصل ۴» و «دنج‌ها و اژدها: افتخار در میان دزدان» نشان می‌دهد که همگی در فاصله چند هزار دلاری از یکدیگر قرار دارند.

"جان ویک ۴"، ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار از ۳ هزار و ۶۰۷ سالن سینما در پایان هفته بدست آورد. بعد از ۳ هفته اکران، این فیلم اکشن ۱۴۷ میلیون دلار به جیب زد و ۳۰۰ میلیون دلار به صورت جهانی. این فیلم به زودی در فروش جهانی مرز ۳۲۸ میلیون دلار فروش نسخه قبلی خود را در سال ۲۰۱۹ رد می‌کند و پرفروش‌ترین عنوان از مجموعه خود را بدست می‌آورد.

در همین حال، "سیاه چال‌ها و اژدهایان" در اکران دوم خود ۱۴.۵ میلیون دلار از ۳۸۵۶ سینما بدست آورد که ۶۱ درصد کاهش نسبت به آخر هفته افتتاحیه خود داشت. تاکنون، این اقتباس فانتزی ۶۲ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی فروش داشته است، بنابراین برای بازگرداندن قیمت سنگین ۱۵۰ میلیون دلاری خود، باید بیشتر بفروشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->