آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

ساخت سریال انیمیشن «چیزهای عجیب»

  • کد خبر: ۱۵۸۳۶۰
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
ساخت سریال انیمیشن «چیزهای عجیب»
مجموعه سریال انیمیشن «چیزهای عجیب» توسط کمپانی نتفلیکس ساخته می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تقریباً تمام جزئیات درباره این سریال انیمیشن مخفی نگه داشته شده است، به غیر از این‌که خالقان سریال «چیز‌های عجیب» یعنی برادران «دافر» از طریق کمپانی «Upside Down Pictures» تهیه‌کننده اجرایی این پروژه نیز هستند.

سریال «چیز‌های عجیب» از زمانی که اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد، ثابت کرده که یک موفقیت جهانی و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اوریجینال نتفلیکس است. خبر ساخت فصل پنجم و نهایی این سریال نیز فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد.

به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سریال‌های طولانی‌مدت در نتفلیکس، سریال «چیز‌های عجیب» از یک داستان شهری کوچک درباره یک پسر گمشده و ارجاعات دهه ۸۰، به یک سریال علمی تخیلی ترسناک و بسیار تاریک‌تر و اکشن تبدیل شده است که شامل تاسیسات مخفی دولتی و دخالت نظامی برخی کشور‌ها می‌شود.

در کنار داستان‌های بلندپروازانه، بودجه چشمگیر ۳۰ میلیون دلاری برای هر قسمت این سریال در نظر گرفته شده که آن را به یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل کرده است. تنها هزینه ساخت فصل چهارم این سریال ۲۷۰ میلیون دلار اعلام شده است.

برادران «دافر» پیش‌تر از ساخت یک دنباله مستقل برای سریال «چیز‌های عجیب» و همچنین اقتباسی نمایشی از آن خبر داده بودند که قرار است در تئاتر وست‌اِند لندن به روی صحنه برود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->