زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ظرفیت ثبت‌ نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ رو به پایان است

  • کد خبر: ۱۵۸۲۲۱
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
ظرفیت ثبت‌ نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ رو به پایان است
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ در روز‌های آتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز -۲۱ فروردین ماه- برگزاری شد، اظهار داشت: در روند ثبت نام از زائران حج پیش رو مشکل خاصی وجود ندارد و با اعلام اولویت‌های جدید، سهیمه مانده در برخی استان‌ها در روز‌های آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: برای پرکردن ظرفیت باقیمانده، اعلام اسناد حج به صورت روز شمار انجام می‌شود و مدیران حج و زیارت استان‌ها در این رابطه اقدام به اطلاع رسانی کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت با اشاره به لزوم شکل گیری سریع‌تر کاروان ها، تکمیل شدن روند معاینات پزشکی و برگزاری کلاس‌های آموزشی زائران، خواستار پیگیری جدی‌تر این موضوع شد.

وی همچنین توصیه کرد که کمیته‌ای از مسئولان ذی ربط در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تشکیل شود و وضعیت افرادی را که برای حج ۹۹ ثبت نام کرده و درحال حاضر بدلیل نداشتن شرایط اعزام به حج، درخواست واگذاری اسناد خود را دارند بررسی و راهکار مناسب را به این شورا ارائه دهد.

در این جلسه سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از روند معاینات پزشکی زائران توسط ۴۵۰ پزشک وابسته به این مرکز و اقدامات انجام شده برای انتقال داروی مورد نیاز حج پیش رو گزارش داد و معاون حج و عمره سازمان حج هم گفت که تاکنون ۱۰۳ زائر تائیدیه لازم را کسب نکردند.

این جلسه با گزارش وحید صفاری رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان حج و زیارت در خصوص ساختار و کمیته‌های این ستاد و برنامه ریزی صورت گرفته و نرم افزار‌های مورد استفاده در حج ۱۴۰۲ ادامه یافت و نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم تولید فیلم‌ها و کلیپ‌های آموزشی و همراهی مدیران مجموعه‌ها و کاروان‌ها برای توجیه زائران با توجه به درصد زائران بزرگسال تاکید کرد.

در این جلسه سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت هم به امضای قرارداد عملیات هوایی حج با هواپیمایی اشاره کرد و گفت: کمیته اسکان نیز فعالیت خود را برای نهایی کردن اجاره باقیمانده مسکن مورد نیاز درحج پیش رو آغاز کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->