وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ فیلم دوزیست

  • کد خبر: ۱۵۸۳۹
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ فیلم دوزیست
پیش از جشنواره خبر‌هایی از رایزنی سازندگان «دوزیست» برای اکران پاییزی به گوش می‌رسید، اما در نهایت به این تصمیم رسیدند اولین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر باشد.
 
عوامل فیلم :
عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: برزو نیک نژاد، تهیه کننده: سعید خانی،مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده و بازیگران: جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، با معرفی الهام اخوان، با حضور مانی حقیقی و سعید پورصمیمی و پژمان جمشیدی

 
خلاصه داستان :
در خلاصه داستان «دوزیست» آمده است: «دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه.»


درباره کارگردان:
برزو نیک نژاد کارگردانی در سینما را با «ناخواسته» شروع کرد. فیلمی که اولین بار در سی و دومین جشنواره فجر به نمایش در آمد و نامزد بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو شد. نیک نژاد همزمان با فعالیت در سینما برای تلویزیون هم فعالیت می‌کرد و مجموعه «دردسر‌های عظیم ۱و ۲» پرمخاطب‌ترین سریال او در تلویزیون است.
 
نیک نژاد پس از ساخت دو فیلم کمدی «زاپاس» و «لونه زنبور»، حالا با فیلم اجتماعی «دوزیست» به جشنواره فجر آمده است. این فیلم دومین تجربه همکاری نیک نژاد با سعید خانی است.

حواشی فیلم :
«دوزیست» از فیلم‌های پربازیگر این دوره است که ترکیب جالبی هم دارد. جواد عزتی و پژمان جمشیدی هر دو قبل از این با نیک نژاد تجربه همکاری داشته‌اند و برخلاف تجربه‌های قبلی‌شان با این فیلمساز، این بار در نقش‌های جدی جلوی دوربین رفته‌اند. سعید پور صمیمی بازیگر پیشکسوت و گزیده کار سینما نیز از نقش‌های مهم این فیلم را بازی می‌کند. نکته مهم دیگر، گریم بازیگران خصوصا هادی حجازی فر است که با ظاهری متفاوت در این فیلم حضور دارد.
 
با وجود اینکه پیش از جشنواره خبر‌هایی از رایزنی سازندگان «دوزیست» برای اکران پاییزی به گوش می‌رسید، اما در نهایت به این تصمیم رسیدند اولین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فجر باشد. «دوزیست» در آخرین لحظه‌ها به جشنواره فیلم فجر رسید.

همانطور که از اسم فیلم نیک نژاد پیداست خلاصه داستان متفاوتی هم دارد و به نظر می‌رسد با فیلم خاصی رو به رو باشیم. «دوزیست» با ترکیب عوامل حرفه‌ای سینما ساخته شده و شانس زیادی دارد تا در رشته‌های مختلف نامزد سیمرغ شود.
 
تیم بازیگران فیلم از پژمان جمشیدی که پیش از این نامزد سیمرغ بهترین بازیگر شده تا جواد عزتی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و… هر کدامشان ممکن است در لیست نامزد‌های نقش اول و مکمل قرار بگیرند. ضمن اینکه از فیلمنامه «دوزیست» هم نباید غافل شد.
 
منبع: فیلم نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->