تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

۳۷۰ زندانی زن جرایم غیر عمد در زندان

  • کد خبر: ۱۵۸۴۸
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
۳۷۰ زندانی زن جرایم غیر عمد در زندان
سید محمدرضا خوشرو دبیر ستاد ملی صبر گفت: در حال حاضر تعداد ۳۷۰ نفر از زنان به دلیل جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید محمدرضا خوشرو، افزود: متاسفانه در حال حاضر تعداد ۳۷۰ نفر از بانوان، مادران و همسران جامعه به دلیل جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند که از این تعداد ۲۳۰ نفر واجد شرایط کمک مالی هستند و کانون خانواده آن‌ها از نعمت حضور آن‌ها محروم شده که این امر ضرر‌های جبران ناپذیری را در دراز مدت به جامعه تحمیل می‌کند که امیدواریم با استقبال جامعه از پویش بخشایش فاطمی بتوانیم بخش زیادی از این زندانیان را به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی گفت: در پویش بخشایش فاطمی هر ایرانی می‌تواند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد به شماره کارت ستاد دیه ۹۳۴۵-۹۹۰۳-۹۹۷۵-‌۶۰۳۷ بانک ملی ایران و برای کمک به خانواده زندانیان به شماره حساب ۰۱۰۰۴۹۳۳۱۰۰۰۱ بانک ملی ایران به نام انجمن حمایت زندانیان مرکز پرداخت کنند.

خوشرو افزود: خلاصه پرونده و مبلغ مورد نیاز برای آزادی تعدادی از بانوان زندانی پس از دریافت تاییدیه از مراجع قانونی در سایت ستاد ملی صبر قرار خواهد گرفت که هموطنان خیر می‌توانند با مراجعه به بخش "آزاد می‌کنم" و انتخاب زندانی زن مورد نظر، کمک خود را از طریق پرداخت بانکی به میزانی که می‌توانند، واریز کنند.

وی به استقبال بی نظیر هنرمندان و چهره‌های مورد اعتماد مردم در جامعه از پویش بخشایش فاطمی اشاره کرد و افزود: امید است در هفته جاری با مشارکت شهروندان این پویش در سطح کشور فراگیرتر شود و شاهد آزادی تمام زنان زندانی غیرعمد باشیم.

دبیر ستاد ملی صبر با تاکید بر نقش همیاران صبر در آزادی زندانیان گفت: همیاران صبر نیز می‌توانند با نقل روایت‌های خود از گذشت و بخشایش در فضای مجازی با #بخشایش_فاطمی #بخشایش_به_رسم_نیکان و #بخشایش_از_دل ضمن مشارکت در پویش معنوی، در رقابت بهترین اثر همراه با ۵۰ هدیه ارزشمند شرکت کنند.

خوشرو در پایان با دعوت از هنرمندان، فعالان اجتماعی و شهروندان برای پیوستن به پویش بخشایش فاطمی گفت: این پویش با مشارکت معاونت فرهنگی قوه قضاییه، ستاد دیه کشور، انجمن حمایت زندانیان مرکز، مرکز امور شورا‌های حل اختلاف، گروه تلویزیونی شاهد، فرهنگسرای مترو، موسسه فرهنگی تبیان، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->