۲۴ پروژه عمرانی در خراسان رضوی کلنگ می‌خورد

  • کد خبر: ۱۵۸۶۳
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
۲۴ پروژه عمرانی در خراسان رضوی کلنگ می‌خورد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، از افتتاح و کلنگ زنی ۲۴ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ایام الله دهه مبارک فجر، خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه ستاد دهه مبارک فجر شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این پروژه‌ها با هزینه ۲۲۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی، افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

وی افزود: دهه مبارک فجر فرصت بسیار ارزشمندی برای نشان دادن دستاورد‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به مردم در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها بوده و همه باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا به بهترین نحو ممکن برای نسل‌های مختلف به خصوص جوانان تبیین شود.

مهدی زاده مقدم با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی، ادامه داد: بر این اساس تعداد ۱۷ پروژه عمرانی در بخش زیرساخت‌های آب، برق و راه، افتتاح و ۷ پروژه در این ایام کلنگ زنی خواهند شد.

وی بیان کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت‌های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا کنیم.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->