تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود درباره راهکارهای مدیریت اضطراب در خانه آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳) پشه آئدس عامل ۴ بیماری | ۸۰ درصد مبتلایان تب دنگی علائم خفیف دارند همه در مدیریت مصرف آب همراه باشیم دهک‌های یک تا چهار، با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه می‌شوند روایتی متفاوت از دیدار تولیت آستان قدس با خانواده خیرخواه مشهدی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٣ مرداد ١۴٠٣) | دمای مشهد به ۴۰ درجه می‌رسد چاقی ارتباط تنگاتنگی با اضطراب و افسردگی دارد ابلاغ شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برنامه رژیم غذایی باید زیر نظر پزشک متخصص تغذیه انجام شود آفت کشی یا  آدم کشی؟ | درباره خطر استفاده از خدمات سم‌پاش‌های غیرمجاز صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی
سرخط خبرها

ثبت نام بیش از ۸ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان

  • کد خبر: ۱۵۸۸۸۴
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
ثبت نام بیش از ۸ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۸ هزار حامی در استان ثبت نام شده اند که این تعداد حمایت ۸ هزار فرزند نیازمند ایتام و محسنین را به عهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: تاکنون در استان بیش از ۴۴ هزار فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد ۱۴ هزارنفر یتیم و ۳۱ هزار نفر محسنین هستند.

مجید غلامی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۸ هزار حامی در استان ثبت نام شدند که این تعداد حمایت ۸ هزار فرزند نیازمند ایتام و محسنین را به عهده گرفتند.

او در ادامه با اشاره به معنای یتیم و محسن در طرح اکرام افزود: ایتام افرادی هستند که از نعمت پدر محروم هستند محسنین افرادی هستند که پدر آنها، تامین معاش زندگی را به جهت بیماری، طلاق، زندانی برایش امکان پذیر نیست.

غلامی بیان کرد: در کنار کمک‌های کمیته امداد در حوزه معیشتی درمانی و فرهنگی، این فرزندان را به خانواده‌های خییر معرفی میکنیم و حامی معنوی این فرزندان می‌شوند که منابعی را به صوت مستمر واریز میکنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: تمام وجوهات حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت مستقیم به حساب فرزند یتیم واریز می‌شود حداقل با مبلغ ماهیانه ۱۰ هزار تومان حمایت یک فرزند نیازمند را به عهده بگیرد.

مردم نیکوکار همچنین می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح اکرام ایتام به آدرس Ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۱ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->