ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

پلیس درباره اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد (۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۸۹۷۳
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
پلیس درباره اجرای طرح حجاب و عفاف اطلاعیه صادر کرد (۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲)
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در اطلاعیه‌ای که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس عصر روز شنبه ۲۶ فروردین ماه در اختیار رسانه‌ها قرار داد، با اشاره به اجرای طرح سراسری عفاف و حجاب در کشور اعلام کرد: «طرح عفاف و حجاب با مشارکت تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط در سراسر کشور از تاریخ ۲۶فروردین۱۴۰۲ آغاز بکار کرد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «این طرح بصورت هوشمند و برای تقویت و توسعه‌ی حقوق شهروندی است. پلیس از مشارکت و همراهی مردم در ارتقاء امنیت عمومی قدردانی کرده و از اصحاب رسانه، نخبگان و عموم شهروندان انتظار می‌رود طی روز‌های آتی نیز همچنان به همکاری همدلانه خود با پلیس ادامه دهند.»

پیش از این سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا اعلام کرده بود که از شنبه، ۲۶ فروردین ماه پلیس به طور هوشمند با مظاهر بدحجابی و کشف و حجاب در سطح معابر برخورد خواهد کرد. موضوعی که رادان آن را مطالبه جامعه دانسته و پس از «طرح برخورد با سارقان و مالخران»، «طرح برخورد با موادفروشان و جمع آوری معتادان متجاهر» به عنوان سومین طرح سراسری از زمان انتصابش به عنوان فرمانده فراجا اجرایش را کلید زده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->