وزیر کشور: عربستان هنوز برگزاری انتخابات را نپذیرفته است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد
سرخط خبرها

یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دام نیروی دریایی سپاه

  • کد خبر: ۱۵۸۹۷۴
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دام نیروی دریایی سپاه
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: شناور حامل یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به‌دست رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج‌فارس توقیف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار رمضان زیرراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه شناور حامل یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را به ارزش حدود ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در آب‌های خلیج فارس شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه مقصد این شناور خارجی یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس بود، افزود: با هماهنگی سازمان قضایی دستور توقیف شناور یاد شده صادر و سوخت آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تحویل داده شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سوخت کشف شده از نوع گازوئیل است، یادآور شد: پارسال نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به‌دست رزمندگان نیروی دریایی سپاه کشف شد.

وی عنوان کرد: به منظور ماموریت ذاتی که از سوی ستادکل نیرو‌های مسلح که به نیروی دریایی سپاه ابلاغ شده، ماموریت مبارزه با قاچاق سوخت را نیز بر عهده داریم.

سردار زیرراهی تاکید کرد: برای مبارزه با قاچاق سوخت در اوج آمادگی هستیم و به شدت با کسانی که اقتصاد کشور را تحت شعاع قرار می‌دهند برخورد خواهیم کرد.

دستگیری ۱۰ نفر از قاچاقچیان

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: تعداد خدمه شناور توقیف شده حامل سوخت قاچاق ۱۰ نفر هستند که با قرار وثیقه به زندان معرفی شدند.

مهدی مهرانگیز ادامه داد: قضات دادگستری استان در حال بررسی پرونده برای بررسی میزان جریمه، حبس و صدور حکم هستند.

وی گفت: میزان جریمه و مدت حبس در مراحل بعدی مشخص خواهد شد و این هم بستگی به این دارد که اقدام به قاچاق این افراد به صورت سازمان یافته بوده یا نه.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه این استان جایی برای قاچاق نیست، گفت: گازوئیل، نفت و بنزینی که با هزینه بیت‌المال به دست مردم رسیده نباید به کشور‌های دیگر قاچاق شود و ما با این قاچاق برخورد خواهیم کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->