برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

داوران دو بخش جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند

  • کد خبر: ۱۵۹۵۱
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
داوران دو بخش جشنواره فیلم‌های ورزشی معرفی شدند
هیأت داوران دو بخش مستند کوتاه و نیمه بلند و بخش فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، تیزر و نماهنگ دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران در احکام جداگانه‌ای داوران دو بخش مستند کوتاه و نیمه بلند و بخش فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، تیزر و نماهنگ این رویداد را معرفی کرد.

بخش مستند کوتاه و نیمه بلند:

احسان عبدی پور (نویسنده و کارگردان)، دکترحمید قاسمی (مدرس دانشگاه و کارشناس رسانه و ورزش)، علیرضا قانع اسماعیل پور (تهیه کننده و قائم مقام شبکه ورزش سیما)، مهدی روشن روان (کارشناس رسانه و مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه سه) و محمودرضا رضایی (مستندساز ورزشی).

بخش فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی تیزر و نماهنگ:

شاهد احمدلو (نویسنده و کارگردان)، علی انصاریان (بازیگر سینما و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال)، دکتر ابوالفضل رفیع (کارشناس فرهنگی و مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران)، محمد بخشی (کارگردان) و علیرضا غفاری (کارگردان و گوینده).

تماشای آثار از سوی داوران به پایان رسیده و به زودی جلسه جمع بندی و انتخاب برگزیده‌ها برگزار می‌شود. داوران سه بخش دیگر یعنی بخش فیلم‌های سینمایی و داستانی بلند، بخش مستند بلند و بخش آثار ویژه و موضوعی نیز مشخص شده و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

مجموعا ۱۱۶ اثر از ایران و ۲۱ کشور به بخش مسابقه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران در بخش‌های مختلف راه یافتند.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشور‌ها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشور‌های اروپایی و دیگر کشور‌ها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران به دبیری سیدمجتبی علوی اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

 
منبع: عصرایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->