آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ فیلم قصیده گاو سفید

  • کد خبر: ۱۵۸۴۱
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ فیلم قصیده گاو سفید
«قصیده گاو سفید» دومین فیلم سینمایی بهتاش صناعی‌ها بعد از «احتمال باران اسیدی» است.
 
عوامل فیلم :
عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بهتاش صناعی‌ها، تهیه کننده: غلامرضا موسوی، بازیگران: مریم مقدم، علیرضا ثانی فر، آوین پور رئوفی و پوریا رحیمی سام و مدیر فیلمبرداری: امین جعفری

درباره فیلم :
«قصیده گاو سفید» دومین فیلم سینمایی بهتاش صناعی‌ها بعد از «احتمال باران اسیدی» است که آبان ماه امسال با بازی مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر و پوریا رحیمی سام در تهران جلوی دوربین رفت.

خلاصه داستان فیلم :
این فیلم که از فیلم‌های کنجکاوی برانگیز جشنواره امسال است داستان زنی را روایت می‌کند که پس از قصاص شوهرش متوجه بیگناهی او می‌شود. «قصیده گاو سفید» توسط غلامرضا موسوی تهیه کننده پیشکسوت سینما تهیه شده است.

حواشی فیلم :
بهتاش صناعی‌ها با «احتمال باران اسیدی» پا به عرصه سینما گذاشت و موفقیت‌های مهمی در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی به دست آورد. حضور شمس لنگرودی چهره‌ی فرهیخته و شاعر مشهور نیز از نقاط قوت آن فیلم بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
 
ابتدا قرار بود شهاب حسینی نقش اصلی فیلم «قصیده گاو سفید» را بازی کند، اما در ادامه صناعی‌ها ترکیب دیگری از بازیگران را برای فیلمش در نظر گرفت و در این مسیر علیرضا ثانی‌فر جایگزین شهاب حسینی برای ایفای نقش اصلی مرد فیلم شد. فیلم صناعی‌ها که از داستانی ملتهب و جنجالی برخوردار است زمان زیادی صرف گرفتن مجوزهایش شده و به نظر می‌رسد سراغ موضوعی رفته که برای اولین بار در سینمای ایران بر پرده نقش می‌بندد.
 
مریم مقدم همسر صناعی‌ها عهده دار نقش اصلی زن فیلم است که در «احتمال باران اسیدی» هم بازی کرده بود و از شانس‌های کسب سیمرغ بهترین بازیگر زن جشنواره سی و هشتم است. نکته مهم دیگر، همکاری بهتاش صناعی‌ها با مریم مقدم و مهرداد کوروش نیا در نگارش فیلمنامه این فیلم است.

بهتاش صناعی‌ها اعلام کرده که «قصیده گاو سفید» حاصل ۹ سال تلاش است؛ همین که یک فیلمساز این همه سال برای ساخت یک فیلم صبر کرده نکته قابل تاملی است که انتظار‌های مخاطبش را هم از او بالا می‌برد. طبق شنیده‌ها فیلمنامه، کارگردانی و بازی‌های «قصیده گاو سفید» از نقاط قوت فیلم است که می‌تواند در جشنواره امسال مورد توجه قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->