نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

طوفان استقلال در روز‌های بحرانی نساجی

  • کد خبر: ۱۵۹۵۶۸
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
طوفان استقلال در روز‌های بحرانی نساجی
لیگ‌برتر فوتبال ایران در سال جدید شتابان درحال انجام است و رقابت جذاب تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی باعث شده است حدس‌زدن تیم قهرمان دشوارتر از همیشه باشد و در قعر جدول هم روند صعودی تیم‌های نفتی و در نقطه مقابل، روز‌های بحرانی مس کرمان باعث شده است رقابت برای بقا در لیگ بیست‌ودوم هم به‌اندازه جنگ قهرمانی جذاب و نفس‌گیر باشد.

نیم‌فصل اول درحالی به پایان رسید که تیم پرسپولیس با ۳۲ امتیاز بهترین عملکرد را داشت و بعد از سرخ‌پوشان پایتخت، گل‌گهر سیرجان با ۲۸ امتیاز و سپاهان اصفهان و استقلال تهران با ۲۷ امتیاز حضور داشتند. در قعر جدول نیم‌فصل نخست هم نام نفت مسجدسلیمان با ۹ امتیاز و صنعت‌نفت آبادان با ۱۰ امتیاز به‌چشم می‌خورد، اما حالا نگاهی به جدول نیم‌فصل دوم در پایان هفته بیست‌وششم نشان می‌دهد که معادلات نسبت به نیم‌فصل نخست کاملا دستخوش تغییر شده است.

پیشرفت رؤیایی آبی‌ها

استقلالی‌ها برخلاف نیم‌فصل نخست که روز‌های خوبی را تجربه نکردند و در پانزده بازی ۲۸ امتیاز به‌دست آوردند و میانگین ۱.۸۶ امتیاز در هر مسابقه به‌نام شاگردان ریکاردو ساپینتو به‌ثبت رسید و در طول پانزده مسابقه فقط پانزده‌بار آبی‌ها موفق به گل‌زنی شدند، در نیم‌فصل دوم کاملا تغییر رویه داده‌اند. شاگردان ساپینتو در یازده بازی در نیم‌فصل دوم توانسته‌اند ۲۸ امتیاز کسب کنند و ۲۷ گل زده در کارنامه استقلال به‌چشم می‌خورد که پیشرفت نتیجه‌گیری آبی‌ها نسبت به نیم‌فصل نخست به‌وضوح نمایان است.

آبی‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل دوم در هر مسابقه توانسته‌اند ۲.۵۴ امتیاز به‌دست بیاورند و برخلاف نیم‌فصل نخست که میانگین یک گل زده در هر مسابقه به‌نام شاگردان ساپینتو به‌ثبت رسید، در نیم‌فصل دوم ۲.۴۵ گل زده در هر بازی در کارنامه استقلال به‌چشم می‌آید تا با شایستگی عنوان برترین تیم نیم‌فصل دوم فعلا در اختیار استقلال باشد.

رقابت میلی‌متری مورایس با ساپینتو

سپاهان اصفهان با هدایت ژوزه مورایس در نیم‌فصل نخست ۲۷ امتیاز کسب کرد، اما برتری چندروز پیش آن‌ها مقابل مس رفسنجان باعث شد طلایی‌پوشان هم‌تراز با استقلال در نیم‌فصل دوم به بیست‌وهشتمین امتیازشان برسند تا رقابت سرمربیان پرتغالی در اوج هیجان و حساسیت دنبال شود. سپاهان البته از لحاظ گل‌زنی در وضعیتی متفاوت نسبت به استقلال قرار دارد؛ به‌طوری‌که طلایی‌پوشان در نیم‌فصل نخست ۲۱ بار موفق به گل‌زنی شدند، اما فعلا در نیم‌فصل دوم هجده گل به‌ثمر رسانده‌اند تا میانگین ۱.۶۳ گل زده در هر مسابقه در نیم‌فصل دوم به نام سپاهان به‌ثبت برسد و آن‌ها به‌دلیل گل زده کمتر نسبت به استقلال در جایگاه دوم قرار بگیرند.

عقب‌ماندن یحیی از دوئل سرمربیان خارجی

پرسپولیس هم که در نیم‌فصل نخست در قامت تیم صدرنشین کارش را به پایان برد، با طی‌کردن روندی سینوسی کاملا از روز‌های اوجش فاصله گرفته است و با ازدست‌دادن جایگاهش در صدر جدول، حالا در پایان هفته بیست‌وششم در رتبه سوم قرار دارد. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم در یازده بازی، ۲۲ امتیاز کسب کرده تا میانگین هر مسابقه دو امتیاز در کارنامه شاگردان یحیی گل‌محمدی به‌ثبت برسد و از لحاظ گل‌زنی هم آن‌ها در نیم‌فصل نخست بیست گل در پانزده بازی زدند و در نیم‌فصل دوم هم در یازده بازی، شانزده گل در کارنامه سرخ‌ها به‌چشم می‌خورد.

نساجی؛ ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم

نساجی مازندران به‌لطف امتیازاتی که در نیم‌فصل نخست جمع کرد، در روز‌های پایانی لیگ بیست‌ودوم برای بقا تلاش نمی‌کند؛ چون نگاهی به آماروارقام نیم‌فصل دوم نشان می‌دهد که مازنی‌ها در وضعیتی فوق‌بحرانی قرار دارند. قرمزپوشان که در نیم‌فصل نخست توانستند بیست امتیاز در پانزده مسابقه بگیرند و میانگین ۱.۳ امتیاز از هر بازی را به‌ثبت رساندند، حالا در نیم‌فصل دوم در یازده مسابقه فقط پنج امتیاز به‌دست آورده‌اند تا میانگین ۰.۴۵ امتیاز در هر مسابقه به نام قائمشهری‌ها به‌ثبت برسد. نفت مسجدسلیمان هم که در جدول کلی لیگ‌برتر قعرنشین است، در نیم‌فصل دوم وضعی بهتر از نساجی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->