ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیا آرات حسینی دچار مشکلات جسمی و روحی شده است؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۳۲۶۷
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
آیا آرات حسینی دچار مشکلات جسمی و روحی شده است؟ + جزئیات
آرات حسینی کودک مستعد ایرانی که در فضای مجازی دنبال کننده های بسیاری دارد، جدایی‌اش از آکادمی باشگاه سپاهان حواشی فراوانی در پی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، اوایل سال ۹۳ بود که کودکی حدودا دو ساله در فضای نوپای اینستاگرام در ایران، همه نگاه‌ها را به خودش جذب کرد.

او در عین کودکی توانایی تمرینات خارق العاده ژیمناستیک را داشت و همین مسئله باعث شهرت روزافزون او شد. پدر آرات که از ابتدا نقش مربی او را نیز برعهده داشت، تمرینات سختی را برای این کودک در نظر می گرفت که از همان زمان بسیاری از افراد این کار را مصداق بارز کودک آزاری می دانستند.

با گذشت زمان آرات هر روز دنبال کننده های بیشتری در فضای مجازی پیدا کرد و میلیونی شد؛ پدر آرات سعی داشت تمرکز تمرینات او را به سمت رشته فوتبال ببرد و مهارت باور نکردنی او در انجام حرکات نمایشی فوتبال سبب شد تا ویدیوهای او در صفحات پرمخاطب خارجی رفته و بعضا با کامنت های ستارگان دنیای فوتبال مانند لیونل مسی همراه شود.

آرات با تصمیم پدرش در سال ۹۹ برای حضور در آکادمی باشگاه لیورپول راهی انگلیس شد و پس از ۲ سال به دلایل نامعلومی به کشور بازگشت. این بار آرات با آکادمی باشگاه سپاهان که یکی از بهترین باشگاه‌های کشور در زمینه فوتبال پایه است، قرارداد پر سر و صدایی ثبت کرد، اما این همکاری چند ماه بیشتر به درازا نکشید و پدر آرات با یک استوری از قطع همکاری با آکادمی سپاهان خبر داد.

آیا آرات حسینی دچار مشکلات جسمی و روحی شده است؟ + جزئیات

او دلیل این فسخ قرارداد را کوتاهی باشگاه در رسیدگی به مسائل تمرینی و تغذیه ای فرزندش اعلام کرد.

آیا آرات حسینی دچار مشکلات جسمی و روحی شده است؟ + جزئیات

ساعاتی بعد از کنایه تند پدر آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی، در خصوص جدایی او از سپاهان، مدیر آکادمی زردپوشان اصفهانی در اظهاراتی جدید به این اظهارات پاسخ داده و تمرینات انفرادی او را «خطر برای سلامتی» آرات دانسته است.

نگاه پدر آرات به فرزندش تجاری است!

آیا آرات حسینی دچار مشکلات جسمی و روحی شده است؟ + جزئیات

او همچنین از نگاه غیرحرفه‌ای پدر آرات انتقاد کرد و گفت فشاری که او بر فرزندش ایجاد کرده باعث شده آرات در موقعیتی قرار بگیرد که از انگلیس به ایران برگردد.

مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰ میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.

بصیریان در ادامه گفت که باشگاه مبلغ موردنظر پدر آرات را از جنبه حمایتی خارج می‌داند. معتقد است این مبلغ پیشنهادی جنبه بیزنسی دارد و مشخص است پدر نگاه بیزینسی به فرزند خود دارد، ضمن اینکه در مدتی که آرات اینجا بود مشاوره‌های مختلفی انجام دادیم و متوجه شدیم بچه بسیار تحت فشار است و احتمال ایجاد خطر برای بچه و باشگاه زیاد بود و احساس می‌کنیم در انگلیس هم همین مسئله بود و برای همین به ایران آمدند که امیدوارم اینگونه نباشد.

نگران سلامتی آرات هستیم

آیا آرات حسینی دچار مشکلات جسمی و روحی شده است؟ + جزئیات

او ادامه داد: من اگر با بچه خودم رفتار و فشار جدی خارج از عرف بچگانه خودش داشته باشم و مثل یک آدم بزرگ به او نگاه کنم، ممکن است این بچه دچار مشکلاتی شود، این بچه وقتی سر تمرین می‌آمد، می‌دیدیم که دست روی سینه‌اش می‌گذارد، به نظر می‌رسید خسته است و تحت فشار تمرینی سنگین قرار داشت.

مدیر آکادمی سپاهان اظهار داشت: چند بار ما دیدیم که بدون هماهنگی با مربی و ما صبح این بچه را به ورزشگاه می‌آوردند و هوازی با او کار می‌کردند، بدون اینکه به مربی بدنساز گفته باشند و با باشگاه هماهنگ کرده باشند. این رفتار‌ها را با این بچه داشتند و خطرناک بود و ممکن بود اتفاقی برای این بچه بیفتد. وقتی در قالب قرار نمی‌گرفتند، احتمال اینکه این مسئولیت (به خطر افتادن سلامتی آرات) به گردن باشگاه بیفتد وجود داشت.

وی افزود: وقتی آرات در اختیار ماست، تمرین، تغذیه، رفتار، فشاری که باید آورده شود، مدرسه و... به عهده من است، ولی وقتی پدر و مادر رفتاری اضافه انجام می‌دهند، این خارج از عرف است و ممکن است به بچه آسیب وارد شود. ما آماده حمایت هستیم و مجدد اعلام می‌کنیم، ولی به شرطی که تمام اختیارات تمرینی و آموزشی بر عهده ما باشد.

بصیریان خاطرنشان کرد: اگر قرار بود تبلیغات سوء در پیج آرات شود، زیبنده نام سپاهان نبود، از همین رو باشگاه به پدر آرات اعلام کرد شما هر گونه تبلیغی خواستید انجام دهید با باشگاه هماهنگ باشید.

مدیر آکادمی باشگاه سپاهان در ادامه با ابراز نگرانی از مشکلات جسمی و روحی آرات گفت: با فشار‌هایی که به آرات آمده صفحات رشد او بسته شده است. آرات بچگی و بازیگوشی نکرده و از نظر ذهنی با همه بچه‌ها کاملا متفاوت است. من دلم برای این بچه می‌سوزد، آرزو داشتم در این باشگاه بود و به او خدمت می‌کردم، تمام تلاشم را کردم که هر کاری می‌توانم برای این بچه انجام دهم، ولی مسائل پدرش اجازه نداد این همکاری شکل بگیرد. فشار تمرینی بالا باعث شده صفحات رشد بچه بسته شود. این بچه نیاز دارد تمریناتش تغییر کند تا بتواند رشد کند.

آرات حسینی هم اکنون در فضای اینستاگرام ۶ میلیون دنبال کننده دارد و مسئله‌ای که باعث نگرانی همه شده، نگاه تجاری پدرش به اوست؛ اتفاقی که شاید منجر به افسردگی و مشکلات جسمی برای این کودک مستعد ایرانی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->