مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳) المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد مناظره قوچانی و احدیان با موضوع «اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده» حمله پهپادی مقاومت لبنان به خوابگاه سربازان صهیونیستی حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی حیاتی (۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار بورل درباره جنگ تمام عیار حزب الله و اسرائیل شهادت یک کودک فلسطینی دیگر در غزه بر اثر گرسنگی سفیر رژیم صهیونیستی از کلمبیا اخراج شد فیلم حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی منتشر شد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرا فرهنگیان در افزایش فوق‌العاده ویژه کارکنان دولت کنار گذاشته شدند؟

  • کد خبر: ۱۵۹۷۹۷
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
  • ۲
چرا فرهنگیان در افزایش فوق‌العاده ویژه کارکنان دولت کنار گذاشته شدند؟
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بخشنامه صادر شده از سازمان اداری و استخدامی و تأیید شورای حقوق و دستمزد در اسفندماه، گفت: چرا فرهنگیان در افزایش فوق العاده ویژه کارکنان دولت کنار گذاشته شدند؟.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد وحیدی با اشاره به بخشنامه اصلاح فوق العاده ویژه دستگاه‌های دولتی، گفت: در اسفندماه ۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی با تأیید شورای حقوق و دستمزد، فوق العاده ویژه حدود ۳۰ دستگاه را از ۳۵ تا ۵۰ درصد ارتقا می‌دهد و این دستگاه‌ها مشمول افزایش حقوق می‌شوند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس افزود: سوال ما این است که چرا این مصوبه شامل حال فرهنگیان و معلمان نشده است. در این مصوبه نسبت به مشاغل تخصصی و عمومی نیز تفکیک قائل شده و این موضوع در بین کارکنان آموزش و پرورش احصا شده، ولی بخشنامه مذکور برای فرهنگیان اجرایی نشده است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: این بخشنامه که مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده در اسفندماه ابلاغ شده و انتظار داریم برای فرهنگیان نیز اجرایی می‌شد.

وی اضافه کرد: البته انتقاد دیگری هم به این بخشنامه وارد است که چرا کارکنان بخش‌های اداری، مالی و نظارتی جزو بخش‌های عمومی تلقی شده و افزایش فوق العاده ویژه آن‌ها کمتر بوده؛ ماهیت برخی دستگاه‌ها به این نحو است که افراد باید به صورت تخصصی در این بخش‌ها فعالیت کنند. این مسئله نشان می‌دهد که تصمیم‌گیران در سازمان اداری و استخدامی بیشتر دانشگاهی بوده و ساختار‌های اداری را به خوبی نمی‌شناسند.

وی تأکید کرد: اگر شناخت خوبی از ساختار اداری وجود داشت، حداقل در خصوص دستور رئیس جمهور درباره ضرورت همسان‌سازی حقوق دستگاه‌ها و بازنشستگان لایحه‌ای ترمیمی به مجلس ارائه می‌شد که این اقدام نیز انجام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
1
سلام اگر فوق العاده ویژه برای فرهنگیان اعمال نمیشه بخاطر اینکه آموزش و پرورش وزیر خوبی نداره هرکسی برای خودش تلاش میکنه چطور بقیه دستگاها دولت فوق العاده ویژه بهشون تعلق میگیره ولی آموزش و پرورش نه مشکلات مدیرتی اگر ما وزیر مثل آقای نجفی یا آقای حاج بابایی داشیم این مشکلات نبود
امیر رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
2
متاسفانه هیچ وقت فرهنگیان در الویت نبود اند و این جای تأسف داره
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->