نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها
شهداب تلخ در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال

شکست میلی‌متری پیام مشهد مقابل نماینده یزد

  • کد خبر: ۱۵۹۹۴
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸
شکست میلی‌متری پیام مشهد مقابل نماینده یزد
در شروع دوباره لیگ برتر والیبال در چهارچوب هفته یازدهم این رقابت‌ها روز گذشته ۶ بازی برگزار شد که نماینده مشهد در یزد مقابل شهداب این شهر تن به شکست ۳ بر ۲ داد.
مرتضی اخوان - شاگردان اکبر خداوردی که با تیمی جوان‌شده و بومی بعد از تعطیلی پنجاه‌روزه مسابقات لیگ برتر پا به مسابقات گذاشتند، در نبردی نزدیک بازی را به میزبانشان واگذار کردند. این در حالی بود که با توجه به سایر نتایج به‌دست‌آمده و ۲ ست برده پیام در این بازی، نماینده مشهد جایگاهش در رده هشتم جدول رده‌بندی را حفظ کرد.

ست اول| غافل‌گیری در سالن ۶۰۰۰ نفری
پیامی‌های جوان که با چهره‌ای متفاوت از نیم‌فصل اول به میدان رفته بودند، خیلی زود اسیر جو سالن شش‌هزارنفری شاهدیه یزد شدند، جایی که شهدابی‌های میزبان به آن کاملا عادت داشتند و توانستند با بهره‌گیری از همین مسئله، کار را بر جوانان میدان‌ندیده مشهدی سخت کنند. شهداب با حمایت هوادارانش بازی را طوفانی آغاز کرد و به میزان لازم در همان ابتدای بازی اختلاف ایجاد کرد تا در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ بر سبزجامگان پیام مشهد فائق آید، پیروزی قاطعی که البته شمشیر دولبه‌ای بود که در ست دوم دست یزدی‌ها را برید!

ست دوم| مبارزه تا پای جان
یزدی‌های مغرور از پیروزی با اختلاف بالا در ست اول، با خیال آنکه ست دوم را هم به‌سادگی از مشهدی‌ها می‌برند پا به میدان گذاشتند. با وجود شروع خوب یزدی‌ها در این ست، هرچه از بازی می‌گذشت، جوانان پیام با انگیزه‌تر و قبراق‌تر به توپ ضربه می‌زدند و در دفاع روی تور هم بی‌نقص‌تر عمل می‌کردند. از طرفی، شهدابی‌ها با اشتباهات مکرر کار را به امتیازات حساس پایانی کشاندند. نبرد ماراتن‌گونه ست دوم تا جایی پیش رفت که ۲ تیم در امتیاز ۳۲ برابر شدند و گویی پایانی بر این دست از بازی نبود. اما نقطه عطف بازی در همین پوئن‌ها رقم خورد و جوانان پیام با مبارزه جانانه تا سرحد مرگ، دست دوم را از میزبان گرفتند و با نتیجه ۳۴ بر ۳۲ پیروز به استقبال ست سوم رفتند.

ست سوم| جوانان جان‌گرفته و یک امتیاز شیرین
شاگردان اکبر خداوردی که در ست دوم تا پای جان برای هدفشان جنگیده و یک پیروزی شیرین به دست آورده بودند، در ست سوم کار را طوفانی آغاز کردند و از همان ابتدا از حریف جلو افتادند. اختلاف شش‌پوئنه پیام که در همان آغاز ست ایجاد شد، تا پایان حفظ شد و ست آخر، این پیام مشهد بود که ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود رقم زد. پیروزی در این ست برای تیم جوان‌شده پیام به معنای دشت اولین امتیاز در شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر بود، امتیازی که حاصل ۲ ست برده برابر شهداب یزد در خانه این تیم بود.

ست چهارم| بازگشت میزبان
دست چهارم با پیروزی دوباره یزدی‌ها همراه بود. میزبان که خود را غافل‌گیر شده برابر میهمان می‌دید در این ست هرچه داشت رو کرد تا دست آخر با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست را از پیام ببرد و کار را به دست سرنوشت بسپارد. شهدابی‌ها در این ست علاوه بر سرویس‌های ویران‌کننده، بار‌ها روی اشتباهات پیامی‌ها صاحب پوئن شدند و تلاش‌های خداوردی هم برای بازگرداندن بازی با تعویض‌های پیاپی و تایم استراحت‌های مداوم ثمربخش نبود.

ست پنجم| وقتی حیف شد!
شهداب در ست آخر با کمک هواداران هرچه داشت رو کرد تا اولین پیروزی خانگی این فصل را به دست آورد، اتفاقی که دست آخر رقم خورد و شهداب میزبان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ این ست را به سود خود رقم بزند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بر میهمان مشهدی خود غلبه کند. شهداب با این پیروزی شمار برد‌های خود را در لیگ برتر به عدد ۳ رساند، اما همچنان پایین‌تر از پیام در جدول است. پیام از ۳ پیروزی این فصل ۱۱ امتیاز دشت کرده و شهداب یزد ده‌امتیازی شده است. بر این اساس، نماینده مشهد در لیگ برتر با وجود این شکست همچنان در رده هشتم باقی مانده است.

خارجی‌های شهداب و جوان‌های پیام
شهداب یزد تنها تیم لیگ برتر فصل جاری است که از وجود ۲ بازیکن خارجی بهره می‌برد. نماینده یزد یک بازیکن کوبایی و یک بازیکن یونانی را در ترکیب خود به خدمت گرفته است و بی‌تردید در ادامه مسابقات می‌تواند عملکرد بهتری در جدول داشته باشد. در سوی مقابل، پیام با ۴ جوان تیم جوانان خود در این مسابقه حاضر شد که به‌تناوب با صلاحدید خداوردی به آن‌ها بازی رسید. نکته دیگر این مبارزه هم غیبت پاسور اول پیام بود که کار را روی تور برای مشهدی‌ها سخت کرده بود. شاگردان خداوردی در این بازی می‌توانستند در ست سوم کار را یکسره کنند، اما جوانی بازیکنان این تیم و تجربه خارجی‌های شهداب مانع این اتفاق شد و با کشیدن کار به ست پنجم، تمام رؤیا‌های نماینده مشهد برای پیروزی در یزد نقش بر آب شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->