اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها
تنها در خانه

شکست تلخ پیام مشهد مقابل شهروند اراک

  • کد خبر: ۱۶۶۴۲
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
شکست تلخ پیام مشهد مقابل شهروند اراک
هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال روز گذشته با انجام ۶ بازی پیگیری شد و تیم والیبال پیام مشهد در سالن خانگی با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل شهروند اراک تن به شکست داد.
مرتضی اخوان - حریف مستقیم، پیام را در سالن مهران مشهد شکست داد تا محمد رضایی، سرمربی بومی و جدید این تیم هم در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش روی نیمکت این تیم از شکست گریزی نداشته باشد. این شکست از جنبه‌های مختلف برای شاگردان محمد رضایی تلخ و بدموقع بود.

ست اول| هواداری برای نجات!
دست اول بازی روز گذشته برای سبزجامگان خیلی خوب شروع شد. جوانان پیام با حضور هوادارانشان در سالن مهران در آغاز بر بازی مسلط بودند، اما خیلی زود اشتباهات جوان‌های پیامی آغاز شد، تا جایی که میزبان ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به میهمان اراکی واگذار کرد. شکست در دست اول سرآغازی بود که سکونشینان سالن مهران به این نتیجه برسند که برای نجات تیمشان حتی تشویق‌های بی‌امان هم جواب‌گو نیست.

ست دوم| بغض مهران
جوان‌های پیام در دست دوم بازی اشتباهاتی فراتر از والیبالیست‌های حرفه‌ای داشتند و شهروندی‌ها هم از این موقعیت به بهترین شکل استفاده کردند تا نتیجه باورنکردنی در این ست رقم بخورد. پیامی‌ها در این ست بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۸ به میهمان خود واگذار کردند! نتیجه عجیب و غریبی که جو روی سکو‌ها را کمی به هم ریخت و دیگر علاقه‌مندان به این تیم در سالن جسته گریخته شروع کردند به اعتراض درباره عملکرد مشهدی‌ها.

ست سوم| بازگشت در دقیقه ۹۰
سبزجامگان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ست سوم هرچه داشتند به نمایش گذاشتند. جوان‌های کم‌نام‌ونشان یا بهتر بگوییم بی‌نام‌ونشان پیام در این ست پابه‌پای شهروند اراک بالا آمدند تا در دقیقه ۹۰ گوی سبقت را از میهمان بربایند و بتوانند نتیجه این ست را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود رقم بزنند. پیروزی در این دست شور و هیجان را باری دیگر به سالن مهران آورد.

ست چهارم| پایان رؤیای بازگشت
شروع طوفانی اراکی‌ها در ست چهارم، پایانی بر رؤیای بازگشت پیام به این بازی بود. اراکی‌ها در ابتدای این ست با ایجاد اختلاف پنج‌امتیازی حریف جوانشان را از نظر روحی و روانی به هم ریختند و این عامل سبب شد تا تلاش پیامی‌ها در امتیاز‌های پایانی هم به کار نیاید و فاصله جبران نشود. شاگردان رضایی با شکست ۲۵ بر ۲۱ در این ست ۳ امتیاز بازی را به میهمان واگذار کردند.

چرا شکست به شهروند تلخ بود؟
طرف‌داران والیبال خراسان که به‌خوبی از مشکلات و ظرفیت‌های تیم پیام در این فصل از رقابت‌ها آگاه‌اند، می‌دانند که شاگردان رضایی، همان‌طور که خودش معترف است، باید برای بقا در لیگ بجنگند. این اتفاق زمانی رقم خواهد خورد که پیام بتواند برابر پایین‌نشینان جدول که رقیبان مستقیم آن‌ها هستند، در دیدار‌های رودررو پیروز شود. خاتم اردکان، فولاد سیرجان و همین شهروند اراک تیم‌هایی هستند که به لحاظ بضاعت نفرات شرایطی نزدیک به مشهدی‌ها دارند. پیام روز گذشته در یکی از این دیدارها، آن هم در خانه مغلوب تیم اراک شد. یک باخت سه امتیازی تلخ با معدل امتیازی بسیار بدتر! این یعنی شهروند پیروز یک بازی شش‌امتیازی بود و پیام بازنده نبردی که باید می‌برد!

آغاز سقوط آزاد پیام در جدول
یکی دیگر از تلخی‌های شکست پیام مقابل شهروند به آغاز سقوط آزاد این تیم در جدول برمی‌گردد. مشهدی‌ها که تا پیش از این بازی با وجود شکست‌های مکرر هفته‌ها رتبه هشتم جدول را حفظ کرده بودند، با این شکست تا رده دهم پایین آمدند تا نیم‌فصل را با ۲ پله سقوط نسبت به هفته گذشته به پایان برسانند. از سوی دیگر پیامی‌ها حالا در خطر این هستند که هر هفته با یک باخت یک رده در جدول سقوط کنند و دست آخر به پرتگاه سقوط برسند. اتفاق تلخی که ممکن است برای تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر رقم بخورد.

ماجرای حیا کن رها کن
یکی از حواشی عجیب بازی روز گذشته پیام و شهروند اراک به صدای اعتراض هواداری برمی‌گردد که قصد توزیع تراکت‌های شعار علیه مسئولان باشگاه پیام مشهد در میان هواداران را داشت. این هوادار که تعدادی تراکت شعار علیه مدیران باشگاه پیام را در دست داشت، وقتی توسط نیروی انتظامی به در خروجی هدایت می‌شد، رو به یکی از مسئولان تیم پیام گفت که «تو خودت این تراکت‌ها را به من دادی که پخش کنم!» ادعایی که بلافاصله با برخورد نیرو‌های حفظ امنیت سالن همراه شد و این هوادار به بیرون منتقل شد. در ادامه با وساطت مدیر عامل پیام، مأموران برقراری نظم و امنیت سالن هوادار پیامی را آزاد کردند.

نتیجه سرد
پیام در شبی که سالن مهران بر خلاف ادعا‌های برخی از اهالی والیبال در هفته‌های گذشته کاملا گرم و دستگاه‌‎های گرمایشی حاضر در سالن روشن بود، مقابل میهمان اراکی‌اش تن به شکست داد. شاگردان محمد رضایی هفته آینده باید در چهارچوب هفته چهاردهم روز چهارشنبه ۱۶ بهمن باز هم در سالن مهران مشهد میزبان صدرنشین جدول، شهرداری ورامین، باشند. دیداری که از ساعت ۱۷ انجام خواهد شد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->