پایان دور سوم مذاکرات شرم‌الشیخ | موافقت حماس با آزادی اسرای صهیونیست (۱۶ مهر ۱۴۰۳) حمله پهپادی دوباره یمن به سرزمین‌های اشغالی (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آمریکا: پیشرفت زیادی در مسیر توافق غزه حاصل شده است ترامپ برنامه سفر به خاورمیانه ندارد حمله وحشیانه پلیس آلمان به تظاهرات همبستگی با غزه + فیلم حماس ادعا‌ها درباره پیکر شهیدان السنوار را تکذیب کرد بارزانی: نمی‌خواهیم منبع تهدیدی برای ایران باشیم کشتی تحریم‌شده ایران در بندر برزیل پهلو گرفت پارلمان اسپانیا تحریم تسلیحاتی صهیونیست‌ها را تصویب کرد مازندران اولین شهردار زن را به خود دید وقوع انفجار مهیب در دمشق (۱۶ مهر ۱۴۰۴) هشدار کنگره آمریکا به ترامپ | روابط آمریکا و هند را ترمیم کن ارزیابی سی‌ان‌ان از مذاکرات آتش‌بس غزه در مصر اتحادیه اروپا خواهان ازسرگیری همکاری ایران و آژانس شد انتقاد تند لاوروف از بازگرداندن تحریم‌های ایران پارلمان ترکیه حملات اسرائیل به ناوگان صمود را محکوم کرد افسانه نادری‌پور، عضو کمیته مشورتی شورای حقوق بشر سازمان ملل شد واکنش مکرون به آزادی شهروند فرانسوی بازداشت شده در ایران پوتین وارد دوشنبه شد (۱۶ مهر ۱۴۰۴) حملات مقاومت به مواضع نظامیان اسرائیلی در شمال‌غرب و جنوب غزه عملیات قسام برای اسارت نظامی اسرائیلی | «وزیر جنگ» در منطقه بوده است ایران زندانی فرانسوی را آزاد کرد (۱۶ مهر ۱۴۰۴) شمار تلفات ارتش پاکستان در حمله تروریستی امروز به ۱۷ نفر رسید (۱۶ مهر ۱۴۰۴) انهدام کارگاه پهپادی اوکراین در خرسون (۱۶ مهر ۱۴۰۴) برگزاری جلسه پیگیری طرح‌های افزایش تولید انرژی با حضور پزشکیان رزمایش نظامی بزرگ ونزوئلا در واکنش به تهدیدات آمریکا ترامپ خواستار بازداشت شهردار شیکاگو و فرماندار ایلینوی شد
سرخط خبرها

نماینده مجلس: دولت قانون رتبه‌بندی را ناقص اجرا و کام معلمان را تلخ کرد

  • کد خبر: ۱۶۰۳۸۶
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
نماینده مجلس: دولت قانون رتبه‌بندی را ناقص اجرا و کام معلمان را تلخ کرد
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دولت نمی‌تواند از مجلس توقع همدلی داشته باشد، اما به قوانین مجلس عمل نکند، گفت: دولت قانون رتبه‌بندی را ناقص اجرا و کام معلمان را تلخ کرد، اما مجلس با نظارت بر اجرای این قانون حقوق معلمان را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اسماعیلی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم هماهنگی و تعامل بین قوا در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم، هم افزایی و توامندسازی کشور، عنوان کرد: در این راستا ضرورت دارد که تمامی دستگاه‌ها بر مبنای یک هدف واحد تعامل داشته باشند و بر همین اساس مجلس برابر وظایف قید شده در قوانین بالادستی به ویژه قانون اساسی با تعامل به وظایف خود عمل می‌کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه همه وظایف قید شده در قانون اساسی برای سه قوه ختم به ارائه خدمت به مردم و توامندسازی کشور می‌شود، افزود: در واقع وظایف قوای سه گانه هم‌راستای یکدیگر بوده نه در جهت مخالف؛ به همین جهت سه قوه باید به وظایف خود در راستای هم افزایی عمل کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه انتظار داریم دولت نیز مجلس را همراه خود در حل مشکلات بداند، ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس با انجام وظایف قانونی خود در جهت خدمت به مردم حرکت کرده، دولت نباید این انتظار را داشته باشد که مجلس از وظایف قانونی خود کوتاه بیاید.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: مجلس به عنوان یک مرکز ریل‌گذاری در رأس امور بوده و این مسیر باید به نحوی طراحی شود که دولت روی ریل درستی قرار گیرد و مجلس نباید در انجام وظایف خود کم کاری کند. همچنین توصیه ما این است که قوای دیگر تعامل بیشتری با مجلس داشته باشند تا ریل گذاری برای حرکت درست در جهت خدمات رسانی به مردم، دقیق تر، علمی‌تر و مؤثر‌تر باشد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به یکی از قوانین مصوب مجلس در زمینه رشد و تعالی مقام و منزلت معلم اشاره و عنوان کرد: در اجرای قانون رتبه‌بندی قصوراتی رخ داد که ذائقه معلمان به ویژه پیش از شروع سال ۱۴۰۲ را تلخ کرد که با پیگیری نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون آموزش این موضوع دنبال و بخش مهمی از مطالبات معلمان در همان تعطیلات عید پرداخت شد.

وی اضافه کرد: پس از تعطیلات نوروز نیز طی جلسات مختلفی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه و آموزش و پرورش برای اجرای درست برگزار شد و این نظارت‌ها ادامه دارد، لذا نظارت مجلس برای خدمت رسانی بهتر به معلمان و حفظ جایگاه و شأن آن‌ها بوده و انتظار داریم در آستانه هفته معلم نیز نارسایی‌های موجود در این قانون برطرف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->