نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ آتابای

  • کد خبر: ۱۶۰۶۲
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ آتابای
فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی نیکی کریمی داستانی عاشقانه دارد که بازیگران مطرحی مانند جواد عزتی و هادی حجازی فر در آن بازی کرده‌اند.
عوامل این فیلم عبارتند از:

بازیگران: جواد عزتی، هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش و مه لقا مینوش زاد

کارگردان: نیکی کریمی

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

تدوین: حسین جمشیدی گوهری

مدیر صدابرداری: کامران کیان‌ارثی

تهیه‌کننده: نیکی کریمی

طرح فیلمنامه آتابای برای خود نیکی کریمی است، اما فیلمنامه را هادی حجازی‌فر نوشته و نیکی کریمی علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده داشته است.

نیکی کریمی و هادی حجازی فر پیش از این در سریال نمایش خانگی ممنوعه با هم بازی کرده بودند.

کارنامه هنری نیکی کریمی
فیلم وسوسه تولید سال ۱۳۶۸ اولین فیلمی است که نیکی کریمی در آن بازی کرد. او پس از آن در فیلم عروس ساخته بهروز افخمی نقش مهین شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرد. فیلم عروس به‌شدت مورد توجه قرار گرفت و نیکی کریمی به عنوان بازیگری هتوانا شناخته شد.

کریمی پس از آن مسیر موفقیت را طی کرد. او انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشت و با کارگردانان بزرگ کار کرد. نیکی کریمی بعد از فیلم عروس در فیلم ردپای گرگ ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد و بعد از آن سارا و پری را با داریوش مهرجویی کار کرد و سپس در فیلم بوی پیراهن پوسف ساخته ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.

نیکی کریمی در مجموع در ۶۳ فیلم بازی کرده، اما کارگردانی را از سال ۱۳۸۰ با ساخت مستند داشتن و نداشتن شروع کرد و سه سال بعد اولین فیلم سینمایی خود به نام یک شب را کارگردانی کرد.

خلاصه فیلم آتابای
در خلاصه داستان فیلم آمده است: آتابای ۴۰ساله به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی (خوی) زندگی می‌کنند. او سال‌ها پیش، دانشجوی معماری در دانشگاه هنر‌های زیبای تهران بوده و یک سال مانده به فارغ‌التحصیلی، به علت مشکلات روحی ناشی از عشق نافرجام به هم دانشگاهی‌اش، ترک تحصیل کرده و به زادگاه خود بازگشته است...
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->